Gjest Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 ... herlig å se på hvor mange som kritiserer andre her inne for det ene med det andre når det kommer til barna ...godt å se at de samme nickene går igjen hver dag .. og regelmessig gjennom hele dagen.. tenker barna deres får masse tid sammen med mor som sitter klistret til maskinen og dib all day..!!! dessuten så er jammen dette blitt et forum for drittkasting i det siste (kanskje vært sånn lenge for d jeg vet...) trodde d sku være et sted man kunne prate om hyggelige ting men i det siste har jo alle trådene vært om kem som er kem og kas nick og hvor grusommen folk er som har barna i bhg i julen osv osv... *rister på hodet og googler nettet for et nytt foreldreforum* måtte bare bruke litt blekk for å lette på frustrasjonen...
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Sparer deg tid å tipser om nybaktmamma Vet ikke om jeg har blitt helt blind eller om jeg ikke er her så ofte lenger, men jeg syns ikke det har vært så mye kakkel her i det siste jeg?
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Nå er jeg en av de som bruker mye tid her (er hjemme i permisjon, og har en baby som sover MYE), men jeg bruker ikke det på og hakke på andre. Hva andre gjør, og ikke, med barna sine får være dems sak, så lenge de ikke slår og mishandler dem! Kranglerene har kommet seg over hit igjen, og da stiger temperaturen gjerne noen tusen hakk, desverre...
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 hehe .. takk :-P er ikke en av dem som bryr meg nevneverdig om det men må si at d overrasket meg litt .. har bare vært her inne i 3mnd og syntes d e MYE drittslenging og folk som svarer helt lattelig når noen spørr om ting de lurer på... litt sånn "er du dum.. vet du ikke det.. " eller "herregud.. dårlig mor du"... men men... thats life! og hva forventer man med et X-antall damer på samma sted?!? :-P
Blue Lady Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Følte meg ikke truffet altså. Men ville bare si at det er dumt om du bruker det mot folk som sitter her nå.. de fleste barna er vel lagt nå? selv sitter jeg her mellom 19 og 24 (kke i strekk da) for da er barna i seng .o) Enig emd hun over her at nybaktmamma er koseligere enn her, er en del der inne
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Skjønner hva du mener. Det jeg har lagt merke til den siste tiden er hvor lett det er å si at man er dårlig mor og lign. Det gjør meg trist på andres vegne.
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Sånn har det vel i grunn alltid vært her inne Har foresten ikke så mye jeg skulle ha sagt i og med at jeg sier ting veldig rett ut selv også, og har mine meninger. Setter i grunn pris på når andre gjør det samme. MEN, å være spydig fordi man ikke liker en person, å angripe nick eller komme med uttalelser uten å ha noen gode argumenter ( i saker som bhg eller ikke) holder jeg meg for god til.
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #8 Skrevet 29. desember 2007 Gjesporama. Husk å lukke døra når du går.
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #9 Skrevet 29. desember 2007 ja er jo ikke akkurat slik at jeg mener dem som sitter her inne mye er dårlige mødre men d e liksom så lett å hakke ned på folk for den minste ting og at enkelte bruker kraftig mye energi på det istedenfor å diskutere saklig er d nesten en kamp om å henge ut folk..
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #11 Skrevet 29. desember 2007 No, you should definitely abstain from saying anything more ever.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. desember 2007 #12 Skrevet 29. desember 2007 Neida, jeg skjønner helt og holdent hva du mener!! I diskusjoner hvor det er snakk om bare barneoppdragelse kan man få det i slengt at man er en dårlig mor. Eller når man står opp og lign. Altså, det blir for dumt fra mange folk mener jeg.
hit og dit Skrevet 29. desember 2007 #13 Skrevet 29. desember 2007 Mitt nick går igjen over heile dagen, i varierende mengde. Eg sitter ved dataen min og leser til eksamen, og innimellom så kikker eg innom dib i to minutter for ein liten pause. Ungen min får desverre ikkje så mykje mammatid som eg kunne tenkt meg, men derimot så får ho mykje pappatid. Så ungen er ikkje neglisjert, men desverre så får eg ikkje så mykje tid med ho som eg kunne tenkt meg. Veit du grunnen til at enkelte nick går igjen, eller berre trur du? Er det bedre å tru og tilegne andre vaner enn det er å kritisere andre?
*dum&deiLig*™ Skrevet 29. desember 2007 #14 Skrevet 29. desember 2007 Stikk da. Kommer ikke til å felle tårer eller tenne lys;-p
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #15 Skrevet 29. desember 2007 Jo, la oss nå faktisk tenne lys, det kunne jo vært inspirerende!
hit og dit Skrevet 29. desember 2007 #16 Skrevet 29. desember 2007 Var kanskje litt hissig her. Eg er litt følsom angående tema tilbringe tid foran dataen, fordi eg må gjer det i desse vekene.
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #17 Skrevet 29. desember 2007 mmm... veldig enig! og så er d liksom sånn at enkelte ikke kan svare saklig på det som blir diskutert.. eller henger seg opp i skrivefeil og sånn... men d e vel å tro for høyt at dette ska bli et fornuftig sted, ser jo bare på reaksjonen på denne tråden her, var jo AKKURAT som forventet.. men men... angrer nesten jeg skrev i utgangspunktet for d hele er jo bare totalt bortkastet tid :-P
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #18 Skrevet 29. desember 2007 hehe... som jeg skriver over så er man ikke dårlig mor fordi man bruker mye tid på dib.. er jo virkelig ikke d jeg mente og jeg skjønner godt du ikke syntes d e noe særlig å måtte lese til eksamen med barn i hus noe jeg også må om et par mnd.. Er heller d at mange av dem nickene som går igjen er dem som bruker tid på å henge ut andre eller svare på tråder på en usaklig måte... lykke til med eksamen ...
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #19 Skrevet 29. desember 2007 hm... siden jeg ligger på toppen av listen må det vel være meg du hinter til? hadde ikke vi en diskusjon i går? hihi jaja jeg prøver ihvertfall mitt beste til å være snill og grei=)
hit og dit Skrevet 29. desember 2007 #20 Skrevet 29. desember 2007 Eg var kanskje litt rask i avtrekkeren. Det er rart med det når ein kjenner seg så inderlig truffen på deler av det, så glemmer ein å lese resten. =) Lykke til med dine eksamener og
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #21 Skrevet 29. desember 2007 nei vi hadde ikke noe diskusjon i går.. og det var ikke deg og heller ingen andre jeg hintet til...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. desember 2007 #23 Skrevet 29. desember 2007 Hehehe:p Dette er dib, jenta mi! Bli vant til det! hihi:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå