Gå til innhold

noen som satte inn 2 egg og bare ett festet seg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kommer da nr to ut igjen????

Blødning eller....??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har jo ikke opplevd det, men egget er så lite at det trenger ikke komme ut som blødning. Tror noen kan få en liten blødning, mens andre ikke merker noe.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Riktig som det ble skrevet over her. Du trenger ikke få noen blødning fordi om det ene egget ikke fester seg. Selv hadde jeg blødninger tom 7+4 og tror kanskje det var pga det ene egget skulle ut. Satte inn 2 egg og venter 1 barn :-)

Skrevet

Jeg satte inn 3 egg og (heldigvis) bare ett som festet seg. Merket aldri noe til de to andre, verken med blødninger eller annet.

Skrevet

Okay, tusen takk for svar.

En undrer på så mye for tiden...=)

Skrevet

Jeg har satt inn 2 egg fler ganger, den ene gangen festet begge seg :) Den andre gangen festet kun en seg :) i Begge svangerskapa hadde jeg blødning.

Det er så microskopisk den som ikke fester seg, så jeg tror ikke det er noe blødning fra den. Men fra det andre egget som fester seg kan det jo komme en liten blødning (festeblødning) helt ufarlig :) Siden den borrer seg ned i livmoren

Skrevet

Satte også inn 2 egg, men venter 1 barn.

Har ikke hatt noen blødninnger i svangerskapet.

Skrevet

Jeg fikk satt inn to egg, men ett festet seg å fikk en nydeli gutt jan 06. Hadde ingen tegn på at egg nr 2 kom ut nei..

Skrevet

Satt inn 2, gravid med 1. Ingen blødning. Det ene som ikke fester seg går bare til grunne.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...