Gå til innhold

teite TEITE meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

lånte flytende eyeliner av kusina mi da jeg skulle ut på 3.dagsfesten. Nå sitter jeg her da, med røde og hovne øyelokk... viste seg at jeg er allergisk mot driten. Jeg sminker meg sjelden, og typisk min flaks så er jeg nå så herpa at jeg ikke kan sminke meg på 6.dagsfesten imorra :( ARGH!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flaks for deg at du er så pen at du vil se fin ut uten sminke også, da :)

Skrevet

*smelt* du er fin du, rødhette!!! tusen takk :) men spørs om det som taler mest til min fordel er den dunkle belysninga på festen, samt berusningsgraden hos de andre festdeltakerne :P

Skrevet

har du ikke en allergi tablett du kan ta? og legge noe agurk el noe over øynene for å lindre litt? stakkars deg:(

Skrevet

hysj på deg :)

Du er så fin, atte! De sier jo at med ølbriller blir folk finere.... tenk deg hvor fin du skal bli da! tror pingemannen må passe godt på deg imorra, jeg :) hehe

Skrevet

agurk ja... kanskje det?

Skrevet

Kjøp den knallrødeste leppestiften du finner. Da legger ingen merke til de røde øynene dine!

Skrevet

snillesøte mayaya... man tackar :)

Skrevet

Du er teit assa!!! :P

Kjenner til det der!! :(

Har du hydrokortison? Man skal ikke bruke det rundt øyne, men faktisk.. Det hjelper.

Jeg må bruke det innimellom, selv når jeg ikke bruker sminke! :(

Men en tynt lag blandet inn med decubal.

Skrevet

Få deg en god natts søvn, så tenker jeg du ser alldeles flott ut igjen i morgen!! Om enn med litt ufrivillig dus rødhet rundt øynene, hihi.. Er ikke det moderne det da tro? :-p

Skrevet

tør ikke bruke hydrokortison så nært øynene :( Har ganske sensitive øyne og hatt en del problemer med dem. Dt er nettopp derfor jeg er så teit... bruke sminke jeg ikke har peiling på om jeg tåler eller ikke... sukk.

Skrevet

hvit kajal gjør det mindre synlig. men ikke hvis du ikke tåler det heller da=P

Skrevet

Hva med å slå blåøye på alle som så mye som ser skjevt på deg på festen? Vet jo hva slags folk som ferdes der.. Huffa!

Skrevet

akkurat på den festen imorra så kommer det stort sett folk jeg kjenner og som jeg liker :) men jeg har tenkt å danse med et par kompiser av pappa, kanskje de mister meg i veggen så jeg kan skylde på at det er derfor jeg ser ut som noen har slått meg?

Skrevet

"Jeg gikk på døra i går jeg" hehe..

Skrevet

Okey! :(

Kjipt.

Jeg har i alle år vært fæl til å ha sensitiv hud, og især i ansiktområdet som øyet.

Har vært hjemme fra skolen fordi jeg så ut som .. Ja.. :(

Og er så tørr og det klør, øynene r opphovnete og lign.

Unner deg ikke å se "slik" ut!

Men det går jo over da! ;)

Prøvd decubal?

Det er den eneste kremen jeg tåler. Og den funker bra, for når jeg blir tørr trekker det seg tilbake ganske fort.

Skrevet

sammen med kjentfolk er det da ikke noe poeng i sminke! muhahhaha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...