hiffa Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 vi har ei jente på 3.5 mnd.. hun roer seg ikke i senga på kvelden,vi har prøvd å legge henne i senga for natten når hun blir sliten ved 18.30 tiden.. da kan det gå en par timer.. men når vi skal legge henne ved 23-24 tiden roer hun seg ikke ,, syns hun "surver" så lenge kan bruke opptil 1 time for å få henne til å sovne,, er det noen som har noen råd og tips??
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Mitt eneste råd er å være tålmodig..
hiffa Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2007 jeg prøver å være det da..hehe men vi vi prøver å la være å ta henne opp igjen,, bare stryker litt på henne i senga,men med en agng vi gir oss med det begynner hun igjen.. er vel bare å tenke at det går over,,,hehe
tina_mor Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Hei...Vi har ei snuppe på 5,5 måned nå... Det kan være så mangt , men kanskje noen tenner på gang?? litt tidlig, men vår fikk første ved 4 måneder. Hva med og skifte bleier (snuppa vår er håpløs der, bare et par dråper, så gråter hun he he) får hun mme? hva med litt grøt/velling på kvelden?? Eller bare rett og slett litt selskapssyk?? Lykke til iallefall Tina
Mazza** Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Min er også 3.5 mnd og han er aldri i seng før sånn 22.30 , ikke sjans til å legge han før det...er rett og slett ikke mulig....så føler med deg altså. Men hører folk sier at plutselig så funker det bare en dag....så den dagen venter jeg på da
*Mustang Sally* Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Hva med bæresele. Pleier å gå fort da. Trenger nok bare litt nærhet for å sovne. Mange barn som gjør det. Og det er det ikke noe galt i. Ta en titt på www.barnvedhjertet.no ang bæring
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Synes 18.30 var tidlig, jeg... Vi hadde jenta vår sammen med oss i stua til hun var på denne alderen. Da sov hun og var våken litt frem og tilbake. tok på pysj og la henne i egen seng ca når vi la oss. Så når hun var ca 3,5-4 mnd begynte hun å være trøtt i 9 tiden, da la vi henne opp i sengen sin. etter noen få uker begynnte hun å bli trøtt i 8 tiden. Nå starter vi alltid kveldsstellet med melk, grøt og pysj i 7 -halv 8 tiden. Hun er nå 6 mnd. Aldri vært noe problem å legge henne...
hiffa Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. desember 2007 tusen takk for alle synspunkter,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå