flust Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Naboen vår og tenåringssønnen hans var nettopp ute i hagen og sendte opp noen raketter. Vi bor i rekkehus, og jeg kjente jeg ble irritert. Vil ikke at 2-åringen vår som ligger og sover med vindu ut mot hagen skal våkne. Jeg gikk derfor ut på terrassen og sa at jenta mi lå og sov og spurte om de klarte å vente til nyttårsafta. Han beklagde og sa at de skulle gi seg med en gang. Det er jeg selvfølgelig glad for. Ville dere sagt ifra? Eller er det bare jeg som tåler litt lite?
selfangerkjerringa Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Det er faktisk ulovlig å sende opp fyrverkeri andre dager enn nyttårsaten - med mindre man har søkt tillatelse fra politi/brannvesen. Og det har vel neppe naboungene? http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1002052.ece
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Jeg ville ikke bare sagt fra, men ringt politiet dersom de ikke ga seg.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Hadde sagt ifra ja! Godt de hørte på deg og beklagde da =)
Winterlady Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Synes det var bra av deg å si fra, og så lenge de har gitt seg med en gang da, så er det vel ikke noe behov for å ringe politiet?
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Jeg ville gjort, og har gjort (ikke i år, da) som tosøtesmå-enrødogenblå. Fyrverkeri er no' fordømmade dritt! Uansett dag.
winneboo Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Her vi bor har folk sendt opp raketter i flere dager på rad. Umulig å vite hvem som sender de opp da. Jeg syns det var riktig av deg å si ifra, de har jo uansett ikke lov å sende opp raketter før nyttårsaften.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 29. desember 2007 #8 Skrevet 29. desember 2007 Jeg skrev jo dersom de ikke ga seg, da.
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #9 Skrevet 29. desember 2007 Jeg hadde gått ut på verandaen å sett på jeg hadde tuppa våknet så skulle hun fått vært med ut å sett hun også!
Mrs. Bouquet Skrevet 29. desember 2007 #10 Skrevet 29. desember 2007 Nei, jeg hadde heller irritert meg i stillhet.
flust Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 29. desember 2007 Godt å bli backet litt! Er så pysete på å si ifra og si min mening. Vil alltid være hyggelig mot alle hele tiden, men det funker ikke alltid. Heldigvis har jeg en nabo som bare hadde glemt seg litt og som heldigvis droppet resten av showet. Takk for svar jenter!
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #12 Skrevet 29. desember 2007 hadde nok blitt litt irritert, men hadde ikke sagt ifra. Gutta mine våkner ikke om natta av bråk før klokka nærmer seg 4-5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå