Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Jaha, nettopp fylt to år, hva gjør dere med dette med raketter og slikt. Overser det, og legger de som vanlig eller viser de raketter ol?
ennaH Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Sender opp en rakett før leggetid. Forrige gang våkna toåringen klokka tolv, og var livredd. Måtte vise han rakettene for at han skulle forstå hva de høye smellene var. Først da roet han seg.
polarn & pyrene Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Prøver å legge henne nesten som vanlig. Våkner hun skal hun få se, men vekker henne ikke bare for rakketter. Det kommer tidsnok alikevell om noen år.
Sweet caramel Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Vi har avtalt med noen naboer at vi skal møtes på tunet i 18 tiden med barna, og skyte opp raketter sammen. Så barna mine kommer til å sove søtt kl 12. Men hvis de våkner, kommer jeg ikke til å ta de ut, men evt stå med de i vinduet sånn at de ser hva som smeller.
Tredjemann på vei :D Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 Lillemann ble 2 i november. Han skal få være oppe til senest halv 9 hvis han orker det, og så skal vi sende opp så mange raketter han vil se etter at vi har spist middag. Blir sikkert raketter i 7-tiden... Så tar vi resten som det kommer:-) Skal inn og sjekke han noen ganger mens det smeller utenfor huset i kveld, og er han våken skal han få komme opp og se på rakettene gjennom stuevinduet.
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 I år som vi fjor skal vi se på raketter og fyre på noen stjerneskudd før leggetid. Så regner jeg med hun sover som vanlig på natten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå