Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Er 38+5 uker, har ikke kjent noe tegn til liv idag- bare masse kynnere! Hvor lenge skal jeg vente før jeg har grunn til å bli skikkelig nervøs....??? Har ikke lyst å virke hysterisk heller... Noen son kan hjelpe??
BlåklokkaVest Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Prøv å drikke noe iskaldt, feks vann med isbiter, et glass iskald saft eller noe sånt. Hvis du ikke kjenner liv synes jeg egentlig du skal ringe føden for sikkerhets skyld. Det kan være at barnet har beveget seg mens du har holdt på med ting og tang, men er en usikker kan det uansett være greit å ha snakket med føden.
mamma`n til nurk Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Jeg fikk beskjed av jordmor at hvis jeg ikke kjente liv en dag, skulle jeg ringe føden for å sjekke. Mest sannsynlig har h*n det bra, er bare litt vanskelig å bevege seg når det blir trangt,men ring føden for å være sikker. Bedre å ringe for ofte enn for sjelden.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Har prøvd å drikke iskald brus..... men jeg fikk bare kynner, igjen... Takk for svar, blir litt stressa av det her Skal gi det litt mer tid hvis ikkke ringer jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Hadde ikke ventet jeg, ring føden du. Det er derfor de er der, ikke bra å gå så lenge uten å kjenne liv. Alt er sikkert bra, men greit å være på den sikre siden!
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Ring føden du Bedre å ringe en gang for mye
maria isabell Skrevet 29. desember 2007 #8 Skrevet 29. desember 2007 ring føden, betre med en tlf for mye enn en for lite....
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #9 Skrevet 30. desember 2007 Takk for alle svar. Vert en tur på føden nå å alt er bra med nurket mitt. Nå kan jeg sove godt i natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå