Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Hei, gravid for andre gang, og dette svangerskapet er så annerledes enn første, eller så har jeg glemt mye... Hvor mye liv daglig kjenner man i uke 24/25? Fra krabaten begynte å sparke var det veldig voldsomt, og hardt- hele tiden nederst i magen. Med første var det mer midt på magen, og mykere.. Nå er det lite, bare litt og svakt innimellom. Akkurat som om det har blitt normalen. Var sist på kontroll rett før jul, og hjertelyd var normalt da, men jeg bekymrer meg.. Noen som kan komme med noen innvendinger om dette?
72moddelen og tulla Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Ganske vanlig spørsmål du stiller det her, leste for en tid tilbake at bebiser i denne perioden sover veldig mye, noe de også ser på prematur babyer. Min lille baby sover for det meste hele dagen og er aktiv på morgen og kveld, hun følger faktisk et mønter(blir morro å se når hun blir født om hun fortsetter med dette mønsteret). Er selvg 27+0 i dag, så jeg for min del har slutta og bekymre meg for det her. Prøv og se om bebisen din etterhvert får et mønster på aktivitet og rolige perioder, husk også at du er en vugge, så når du selv er i aktivitet så blir den jo bysset i søvn og når du setter deg ned/legger deg så kan det jo bli litt for stille for den )
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Det sies vel at man ikke behøver å kjenne daglig liv før etter uke 28 eller noe sånt, mener jeg å ha lest her inne. Så tror nok ikke du trenger å bekymre deg Er mulig babyen din ligger og sparker innover, da vil du ikke merke så mye til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå