Nr4? 💓 Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Jeg bare lurte litt på hvorfor noen gir varmt vann på flaske?Er det bare pga magevondt?Kan dette være noe for meg..har en sønn på rett over 7 uker som våkner hver andre time..og avogtil hver time på natta, det kan være etter han har drukket 120ml mme eller bare vanlig amming.. Så jeg har tenkt at han umulig kan være så vanvittig sulten, suger ofte bare i 3-4 minutter når han våkner før han sovner som en stein igjen. Så da tenkte jeg i min lille boble at varmt vann var kansje noe å gi hvis han bare våkner etter litt soving, på et vis venne han av med å våkne så ofte??Erfaringer??
Smellt P. Tjukka Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Jeg ville ikke gitt han vann ! Hadde prøvd smukk , for det virker som det er sugebehov ,eller behov for nærhet som vekker han ! Hvis ikke han vil ha smukk hadde jeg ammet han . Man skal ikke nekte en sulten baby mat .7 uker er for tidlig å få han inn i ett mønster , så vær tålmodig så går det seg til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå