Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Hvordan er formen og hvor mye har dere lagt på dere? Jeg er 28 uker idag, og har lagt på meg 7kg...syns det er litt mye:( er jo enda nesten 3mnd igjen..
Lossie Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Hei jeg er i uke 29, og formen er veldig fin, kun halsbrann av og til:( 7.5 kg opp, men tror det er helt ok for har ikke blitt særlig tykk ellers
BlåklokkaVest Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Er 29 +4. Har gått opp 7,5 kg, og synes i grunnen det er helt ok.... Har en del vann i kroppen, så jeg vet at jeg ikke har lagt på meg så veldig mye selv. Ved første svangerskap trodde jeg at jeg hadde lagt på meg veldig mye selv (gikk opp ca 21 kg), men når jeg reiste fra sykehuset var jeg 15 kg lettere! Å sitte igjen med 6 kg er ikke mye, synes jeg! :-) Nå kjenner jeg igjen tegnene, og ser at det er mye vann denne gangen også. Så jeg bekymrer meg ikke så mye i grunnen....
BlåklokkaVest Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 ....ja, du spurte om formen også: ikke fullt så bra, men det går greit. Har mye bekkenløsning og mye kynnere. Siden jeg har utflatet livmorhals om kvelden har jeg fått beskjed om å sykemelde meg 100% ut resten av svangerskapet. Er litt bekymret for å føde for tidlig..... Har vært på prematuren (førstemann måtte ha full sol pga gulsot), og det var ikke spesielt hyggelig det jeg såg.... Vil svært gjerne gå til 37 uker...minst!
Tasso Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 eg e 29 uker og har lagt på meg 11 kilo... Synst det e mye, og grue meg te kor stor eg komme til å bli... Så prøve og eta sundt og bevega meg... Formen variere, har mangel på jern, så e litt i ulage, har vondt i bekkenet, føle meg veldig tung og et press på underlivet, har vanskeligheter for å bøya meg pga megen e i veien, Har problema med å snu meg i sengo for da låse seg i nedre del av ryggen... Ja, har litt sånn diverse plaga som komme og går. E andregangsfødande, og merke set at å ha ein liten ein på 18 mnd heima me meg, e litt tungt. Høgt og lavt. :S (e overvektig fra før, og har begynt og få antydninga te svangerskapsforgiftning)
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Er snart 29 uker.... Formen er sånn opp å ned... ryggen verker og hoftene er vonde innimellom... er 100% sykemeldt ut svangerskapet.... Har begynt å få kynner... vekta derimot er ikje så mye å skryta av, 13kg ( ( men trur jeg har litt vann i kroppen... men jula har satt sine spor ( men etter nyttår blir det turgåing... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå