Kystrøya Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Hvordan har dere planlagt det i.f.m fødsel, permisjon osv osv?
maya80 Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Han kommer hjem ca 14 dager før termin, håper babyen drøyer til han kommer hjem. Om han ikke skulle rekke det så har jeg fått noen andre til å bli med.
maya80 Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Han får ikke pappa permisjonen siden jeg ikke har opptjent rett til fødselspenger, men gruer meg til att han drar ut når babyen er ca 4 uker å blir borte i 4 uker, men snakket med legen å han kan da få sykmelding for den første ute perioden
Kystrøya Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2007 Mannen min jobber 2 uker borte og veksler mellom å være hjemme 3 og 4 uker. Jeg har termin 4 mars, og han reiser ut 10 mars. Så er spent på når babyen har tenkt å melde sin ankomst. Hadde vært litt greit om h*n kom litt før termin, slik at jeg slipper å være alene i 2 uker med en nyfødt baby og ei jente på 3 år med en gang. Dersom jeg går over termin og han er borte når fødselen starter, så sender de ha jo hjem med første mulige flight. Men er jo ikke dermed sagt at han rekker hjem i tide. Så da regner jeg med at jeg føder alene (mamma skal passe jenta vår), men det må vel gå bra det og =)
Trulte76 Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har en sjømann..han jobber 5 uker borte og 5 uker hjemme så min foreløbige termin så kommer han hjem 6 dager før terminen..så dette skal jo bli spennede.. Han er kaptein, så vet ikke om det er så lett for han å få fri hell.. Så får bare satse på den holder seg her inne til pappan har kommet hjem fra sjøen er bare 6 uker, så lenge til enda..så har ikke helt tenkt hvordan jeg skal gjøre det visst det skjer før han kommer..familien min bor ikke her engang hehe..
Kystrøya Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2007 Nei det skal jammen ikke være enkelt =) Har dere ingen til å passe de andre barna?
Trulte76 Skrevet 29. desember 2007 #8 Skrevet 29. desember 2007 joda..de to har en annen far..så de skal jeg nok få plassert med pappan deres
Trulte76 Skrevet 29. desember 2007 #9 Skrevet 29. desember 2007 mora hans bor jo i samme kommunen da..så ho hadde nok sikkert stilt op med pass hun også..men siden det to har en annen pappa så skal ikke det være noen sak Er vel helle visst fødselen skal starte og jeg skal komme meg til sykehus jeg tenker mere på da..svigermor bor jo 20 min kjøring unna meg..jeg bor vel 20min kjøring til sykehuset..og sist fødsel varte i bare 2 timer..så dette skal bli spennende hehe..håper jeg går til terminen og blir satt igang som de to første..så har jeg løst det problemet hehe
Kystrøya Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 29. desember 2007 Å hjelpes, du har så raske fødsler du ja =) Min første tok 30 timer, så regner ikke med denne blir så superrask den heller (men man skal jo aldri si aldri). Får krysse fingrer og bein for at du ikke får før mannen din har kommet hjem da =)
Trulte76 Skrevet 29. desember 2007 #11 Skrevet 29. desember 2007 nr en tok 5 timer da..så jeg håper det blir en 5 timers fødsel..2 timer den var den værste..gikk for fort
Kystrøya Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 29. desember 2007 Det er bra raskt det og =) Revnet du mye under fødsel nr 2 da, siden det gikk så fort? Eller var det det at det ble så konstant vondt?
maya80 Skrevet 30. desember 2007 #13 Skrevet 30. desember 2007 Min samboer har krav på 10 dager fri før fødselen, har ikke deres det? Så lenge han jobber på båt er det ikke bare å komme seg i land så fort som mulig uten planlegging. Jeg føder også fort den siste fødselen var 30 min fra 2 cm til ungen var ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå