Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Jeg vet at morsmelk ikke skal varmes opp i mikroen. Men hva med MME og grøt? Kan de varmes opp i mikroen eller?
Alba44 Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Går fint det. Bare husk å riste/røre rundt. Mikroen kan lage litt ujevn temperatur.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Om du varmer opp mme i micro ødelegger du alle vitaminer og mikroelementer, slik fikk jeg vite fra produsenten da jeg ringte de.Det samme som når man blander mme med nykokt vann.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Bare tull...JAA du kan varme i mikroen.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har brukt mikroen innimellom til mme til alle mine 3, og ser ikke ut som at de mangler noe vitaminer eller det som eventuelt skal forsvinne ut av mikroen he he
Mamma til snart 4 Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 til meg sa de at jeg ikke skulle ha mme i vannet, kun varme vannet i microen ca 40 sek så heller jeg så mange skjeer jeg trenger av mme oppi det varmet vannet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå