Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det snart legetid....tidlig opp i morgen for å lese meg klok:) Noen som skal krangle litt før jeg hopper til sengs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du passer best på skravle, så du kan forsøke der:-) Her er det nok mer etablerte kranglere som sitter, og du er for å si det mildt ikke verdt mye:-) god natta tjukka!!!

Skrevet

Norsk ordbok for dyslektikere og ufaglerte kassadamer:-) Jeg vet det meste tjukka:-)

Skrevet

DAN eller meg som er dust her da??? du må da forklare deg litt... kan ikke slenge rundt deg med vemmelige ord og uttrykk uten at du sier til hvem:-)

Skrevet

jeg som lurte på hva judas leser jah

yppie som er feit, jævla smellfeit julegris faktisk

høhø

Skrevet

Synest det er ganske blæ her når ypperten ikke er her jeg. Han spriter jo opp her jo!

Skrevet

heyyyyyyyyy... den diskusjonen har vi hatt før Dannyboy og det endte med at du dro gråtende ut av DiB og tok ett par mnd med sorgbearbeidelse:-) Jeg er som kjent en velskapt fittemagnet og har det aller meste en dame kan drømme om:-)

Skrevet

hvem i er du dr. fittemagnet? hahahahahaha

Skrevet

en som er alt for bra for deg vennen:--)

Skrevet

men du har ikke alt

sorgbearbeidelse ja........har du noen tips?

Skrevet

EFT - emotional freedom release.

Tar piffen av emosjonelle traumer.

Skrevet

Trøtt er jeg også blitt.

Eft står for emotionel freedom technique.

Skrevet

Jupp.

Veteraner fra vietnam som ikke har fått hjelp etter x-antall år hos psykolog og annen konvensjonell terapi. Pluss andre traumatiserte mennesker som har fått hjelp av EFT.

Det virker, beklager å måtte sprekke boblen din.

Eller er du slik som ikke tror på noe uansett. :-)

Så lenge de ikke har hvit frakk da...

Dessuten er det mange hvitfrakker som benytter seg av EFT.

Men det er ikke alle som innehar kvaliteten å undersøke noe før en avblåser det som "sludder og pølsevev".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...