Gå til innhold

Gi meg styrke....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... til å takle romjulen etter følgende overraskelser fra tenåringene:

- tatovering!!! (18 åringen)

-piercinger!!!( 16 åringen)

- snoking i barskapet.... ( 14 åringen)

- lest en hel bok og likt den!!!! (18 åringen)

- ny hobby... trommer (16 åringen)

- nye underbukser... fått i gave av "kjæresten" (14 åringen)

Garantert mer også.. men det har jeg ikke oppdaget enda:=)

Fortsatt fin romjul dere!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe........ja, det kommer, før eller senere......Og sånn går no dagan!

Jeg sender så mye styrke som trengs til deg:-) Og en oppfordring (som jeg egentlig ikke trenger sende deg tror jeg;-) om at å være tenåringsforeldre er noe helt annet enn å være småbarnsforeldre igrunn;-) Det kreves mer fleksibilitet og prinsipper som går over bord, stadig;-) Ikke en enkel jobb, men en spennende og langtifra kjedelig oppgave!!!

Jeg gliser litt "i skjegget" når jeg hører folk si at deres barn ikke har noe greier, eller at de har erfaring med ungdom utenom foreldrerollen. For det er noe helt annet den dagen det er nettopp ditt eget barn som har snoket i barskapet eller piercet seg eller røyket sigaretter osv osv osv..........lista er lang, og det er et sjokk første gangen man opplever at englebarna ikke er de englebarna man trodde........får si man har måttet svelge en hel kamelfamilie oppigjennom;-)

Så jo, jeg kjenner følelsen og styrken kan noen ganger være sviktende, men det går seg til.

Opplevde med eldstemann at "opprøret" ikke kom før hun var 17 og trodde jo såklart at min barneoppdragelse var mer vellykket enn mange andre..........HAHAHAHAHAHA.......så feil kan man jammen ta!

Hehehe, jeg må altså le litt......for hormonbomba startet allerede i 12-13 års alder. Og forhåpentligvis varer det ikke så fryktelig mange år;-) Men det går seg til altså - HELT SANT!!!

Hjalp det bittelittegranne???

Skrevet

Jeg gliser med deg enda jeg bare er småbarnsmor.

Jeg har nemlig en liten tenåringssøster som bor rett ved......

Jeg tror ikke jeg vet hva som kommer, men jeg tror jeg i noen glimt kan ane bittelitt.

Min mor er en sterk dame, så det er ikke mange som beklaget seg til henne. Men de kom med råd om oppdragelsen av henne gjennom meg. Ufattelig hvor enkle løsninger de hadde på¨alt bare fordi de kjente til det gjennom det ene og det andre.

Men blir sikkert store overaskelser ja. men for å være ærlig overasker det meg ikke om eldstemann kommer til å fortsette å være tempramentsfull med alle dets følger oppover.

Snulder, oi.... Det var jo en informativ romjul.....

Skrevet

Hi hi.

De slutter aldrig å overaske disse deilige ungene våre:-)

Jeg trodde min 16åring skulle hjem til pappan sin i dag ( har vært hos en kompis og "lanet" en par dager).Det var det vi hadde avtalt.... Men så ringer han, og sier at pappa er bortreist og at han "måtte" være alene hjemme. (Vi er i Dk).

Heldigvis har jeg en super nabo, vegg i vegg som holder oppsikt i kveld. Og han drar til pappan sin imorgen. Det blir uaktuellt med å være hjemme alene på nyttårsaften.

Jäkla unge!!!!

Skrevet

Beklager Snulder, men den styrken jeg har klamrer jeg med til...Men en god latter fikk jeg da jeg leste innlegget ditt!

Skal si vi har mye i vente...Og snart er det 6 stykker som en etter en starter med sine egenkomponerte sprell... Husarrest fra de er 10 til de er 20 er kanskje en ide??? Hvem trenger vel et liv?

Skrevet

Sender deg styrke jeg Snulder....for det er tøft nok å holde styr på en tenåring i frigjøringsfasen,og du har 3 ! :)

Vi får være trygge på oss selv på at vi har utstyrt ungene med den visdom og bagasje de trenger for å lande med begge bena ned etter perioden med opprør,prøving og feiling er over :)

Masse lykke til,og en stor styrkeklem sendes

Skrevet

:=) Godt jeg kan more dere damer...hehe...

Jeg har vel egentlig gått og ventet på ett eller annet, men har hååååpet i det lengste at de skal hoppe over hele ungdomsopprøret;=)

Forøvrig så løser vi trommeproblemet med innkjøpt av digitaltrommer;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...