Gå til innhold

Dere bruder, Hva forventer dere av forloverne deres???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal være forlover og jeg har lyst at "min brud" skal føle at hun har gjort et riktig valg og at jeg oppfyller det hun ønsker... Hva ønsker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Arrangere utdrikningslag. Spørre meg hvem jeg vil ha med, og hvordan jeg ser for meg utdrikningslaget mitt.

-Spørre om jeg trenger hjelp underveis i planleggingen, være med å se på brudekjole.

-Hjelpe til med oppdekkingen/pyntingen av lokalet.

-Ta imot meg når jeg stiger ut av bilen, holde blomsten for meg osv. Dette gjelder både før kirken, og når vi ankommer festlokalet.

-Ordne sløret, håret osv. underveis. Være der for meg som en besteveninne.

-Holde fin tale

-Få gjestene til å komme i god stemning, og til å lage god stemning. Altså ikke en forlover som sitter i ro og kjeder seg, og får andre til å kjede seg.

GJØRE SITT YTTERSTE FOR AT DAGEN VÅR SKAL BLI FANTASTISK!!!!

Skrevet

"-Ta imot meg når jeg stiger ut av bilen, holde blomsten for meg osv. Dette gjelder både før kirken, og når vi ankommer festlokalet."

Hvordan fungerer det i praksis? Trodde forloveren sto foran og ventet når bruden ankom jeg, at ingen sto ute og ventet (bortsett fra den som skal følge bruden opp). Dørene blir jo lukket 5 min før vielsen, skal da forloveren gå gjennom den døren som er lukket? Alle som sitter og venter forventer jo at det da er bruden som kommer... Har aldri vært i bryllup, så jeg vet ikke dette :)

Jeg forventer ikke så mye av forloveren min, har spurt om hun vil være med og orden hår/smike på bryllupsdagen, føler vel at jeg kan trenge noen å prate med da i en nervøs stund... :) Har sagt at jeg vil ha et rolig utdrikkningslag, alt jeg ønsker er en hyggelig kveld med venninnene mine, og jeg håper (og vet...) at hun respekterer det.

Skrevet

Vi har hatt 2 kvelder hvor vi har ordnet innbydelser..

Ho skal ordne 1 del av bordkorta alene..

Har sett på kjoler sammen, skal også se på kjole til ho neste uke..

Ho skal arrangere utdrikningslag, har spurt hvem jeg vil ha med og omd et er noen ønsker/drømmer jeg har..

Skal være med til frisøren..

Passe på kjole og hår under bryllupet..

Sang eller tale..

Rett og slett være min beste venninne og hjelper..

Skrevet

Noe av det jeg savnet fra min forlover (hun bor 50 mil unna og kom ikke før selve dagen...),var hjelp til praktiske ting de siste dagene før brylluppet.

Det er så viktig at brudeparet får roe seg ned og pleie seg selv kvelden før og vite at andre tar ansvar for resten!

Jeg var rett og slett utslitt når dagen kom, så nå når jeg skal være forlover for ei veninne til sommeren hvet jeg i hvertfall hvordan jeg best skal kunne stille opp!

Skrevet

Det jeg savnet hos min var at ho aldri ringte for å høre hvordan planlegingen gikk, hvordan nervene var. ho bor 8 mil unna og vi sees ikke ofte. En annen venninne overasket meg med en dag på spa ett par uker før bryllupet, mannen min var med på å betale. Men det var utrolig deilig:) Også gikk vi ut og spiste og drakk eterpå:) Det er en fin overaskelse.

Skrevet

Forloveren er jo den som skal sørge for at kjølen ligger pent før bruden går frem til alteret. Så det gjør ingenting at forloveren sniker seg inn i kirken rett før brudemarsjen, he he. Det skaper jo litt ekstra forventning også "Nå skjer det straks!" liksom! :-)

Skrevet

Min forlover har termin to mnd før bryllupet, så forventningane er vel deretter, men drømmen er ein forlovar som arrangerer utdrikkingslag, støttar meg i valet og lyttar når nervane mine kjem, og som føl meg som "tenestepike" på bryllupsdagen (dvs held styr på klokka, meg, buketten og kjolen før og under vielsen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...