Turid Laila Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Hei Skal du på Retrokveld i Askerhallen i morgen?
♥2 små gull♥ Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Ja, tenkte å prøve å få til det Men må se ann barnet litt først, hun er inne i en super-sutre periode hvor alt er galt, regner med at det er pga. tenner. Hun er i utgangspunktet ikke veldig glad i å være på kamp, blir for kjedelig for henne å være rolig så lenge, så får se ann formen hennes litt i morgen. Men håper å få det til, den kampen vil jeg GJERNE ha med meg. Er ikke SÅ farlig med kampen etterpå, men retrokampen hadde vært gøy. Kyle skal jo på isen i Askerhallen igjen!!
Turid Laila Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2007 Vi har skaffet barnevakt vi da MÅ få med meg Kyle på isen igjen! Og alle de andre gamlegutta! Dobbelt opp med kamp er jo fantastisk! hehe. Hvor gammel er hun? Vi skaffet barnevakt fordi det er litt vanskelig å få til mating og sånt i hallen.
♥2 små gull♥ Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Hun er 14 mnd. Hele familien skal på kampen, så har ingen som kan passe henne. Men må prøve å få det til på en måte. Hvertfall se LITT, så får jeg heller dra igjen om hun ikke vil samarbeide mer.
Turid Laila Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2007 Hehe det hadde jeg gjort også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå