Gjest Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 ska ikke ha el før onsdag, men ha litt smerter og en del utflod..har noen dette dager før el eller kan jeg ha el nå så tidlig..? husker ikke hvordan jeg har hatt det før..
Babyønske �� Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Jeg får eggløsningslim 4-5 dager før eggløsning og eggløsningssmerter 2 dager før, eller dagen før
Blacktower Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Jeg har også el på onsdag. Har begynt å kjenne stikkinger/ømhet nede ved ve. eggstokk nå. Pleier alltid å bli øm der nede noen dager før, under og etter el. Er ikke vondt men bare øm - er alltid sånn ved el.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Heisann:-) Jeg har dette 3-4 dager i forkant av eggløsningen.
kattungen Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 Hi, hi, jeg har det også sånn nå og vi skal vel ha EL ca likt? (he he). Ja, da er det vel bare å kjøre på
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 Heldig dere som er begynt å få symptomer på el..Her er det ingen symptomer enda, men regner med de begynner i nærmeste framtid..Temper denne mnd, og det var litt innviklet synes jeg, men kommer vel mer inn i det etterhvert:-) Skal begynne å teste etter el på onsdag..Er dere begynt å teste etter el enda?
kattungen Skrevet 31. desember 2007 #8 Skrevet 31. desember 2007 Hei:) Jeg begynte å teste i dag (dag 10), men ingen strek. Så kommer vel, hvis det ikke skjer det samme som skjedde med deg forrige mnd. Å tempe høres innviklet ut, men kan jo være greit når man har jo-jo syklus. Lykke til denne mnd , vi sees;)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 31. desember 2007 #9 Skrevet 31. desember 2007 Lykke til du også:-) Sees!
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #10 Skrevet 31. desember 2007 klaffer det ikke denne perioden skal jeg bestille el tester jeg og..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå