Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ska ikke ha el før onsdag, men ha litt smerter og en del utflod..har noen dette dager før el eller kan jeg ha el nå så tidlig..? husker ikke hvordan jeg har hatt det før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får eggløsningslim 4-5 dager før eggløsning og eggløsningssmerter 2 dager før, eller dagen før

Skrevet

Jeg har også el på onsdag. Har begynt å kjenne stikkinger/ømhet nede ved ve. eggstokk nå. Pleier alltid å bli øm der nede noen dager før, under og etter el. Er ikke vondt men bare øm - er alltid sånn ved el.

Skrevet

Heisann:-)

Jeg har dette 3-4 dager i forkant av eggløsningen.

Skrevet

Hi, hi, jeg har det også sånn nå og vi skal vel ha EL ca likt? (he he). Ja, da er det vel bare å kjøre på;)

Skrevet

Heldig dere som er begynt å få symptomer på el..Her er det ingen symptomer enda, men regner med de begynner i nærmeste framtid..Temper denne mnd, og det var litt innviklet synes jeg, men kommer vel mer inn i det etterhvert:-) Skal begynne å teste etter el på onsdag..Er dere begynt å teste etter el enda?

Skrevet

Hei:) Jeg begynte å teste i dag (dag 10), men ingen strek. Så kommer vel, hvis det ikke skjer det samme som skjedde med deg forrige mnd. Å tempe høres innviklet ut, men kan jo være greit når man har jo-jo syklus. Lykke til denne mnd , vi sees;)

Skrevet

Lykke til du også:-) Sees!

Skrevet

klaffer det ikke denne perioden skal jeg bestille el tester jeg og..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...