Gå til innhold

For mye liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an? Er 34+2 i dag,og ungen tar jo helt av!! Hun gjør jo det innimellom,men er det virkelig normalt så langt uti? Satt på legevakta før i dag,og da var det ei på andre siden av rommet som så at det sparka under skjorta mi.. Hehe! Vært helt tulling inni der i hele dag..

Skal det være sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke jordmor - kun ei førstegangsfødeklar - men har da fått inntrykk av at det er kun positivt med liv inni der:-) Det er når det blir mindre liv man begynner å bekymre seg for om alt er bra. Min knert sparker også så man ser det avstand, jeg er så slank så man kan nesten se beina sprelle. Helt snodig.,...

Skrevet

Jeg er 37+5 og min spreller verre nå enn noen gang.. Ser helt sykt ut, magen er deformert og lever sitt eget liv.. Så ja, tror nok det er normalt.. Spurte legen om det var farlig med for mye liv, at han kanskje var stresset, men neida, det var bare positivt.. Ganske vondt for meg, men er likevel deilig å vite at han har det bra. :) Jeg er veldig lav da, og har en litt over gjennomsnittet stor baby, så kan være derfor jeg kjenner og ser det så godt. :)

Skrevet

Er 28+5 og har aldri kjent så mye liv før.... spreller som bare det inni der, føler det er hele dagen.... :o) Ser på utsia hvor hard hun sparker.. morro.... er det ikke bedre å kjenne masse liv enn å mest ikke kjenne nåe?? :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...