Gå til innhold

Dere som bor/ har bodd i USA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor bodde dere og hva gjorde dere der? Var dere der lenge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bodde i Maine når jeg gikk 2. året på vgs. og så reiste jeg bort når jeg var ferdig på vgs og jobbet et halvt år. Etter det har jeg reist to uker hvert år og beslkt vertsfamilieen min...

Har du bodd der?

Skrevet

Har ikke bodd der selv, bare drømmer om det. Men har hørt det er vanskelig å få oppholdtillatelse og jobb der. Søster min skal dit i juni for å gå 2. året på vgs hun også:)

Skrevet

Jeg bodde i Texas da jeg gikk første året på vgs.

Skrevet

bodde tre år i usa. først ett år i albany new york hvor jeg gikk på universitetet, så to år i NYC hvor jeg jobbet (og møtte mannen min:)

Skrevet

Jeg har bodd et år i Connecticut, ikke langt fra grensen til NYC. Var AuPair der da jeg var 23. Sinnsykt morsomt, nok det mest innholdsrike året i mitt liv, aldri angret et sekund!

Skrevet

Jeg har bodd i Virginia som au pair ett år. Har familie der og, så har vært der mye de siste åtte årene.

Og ja, det er veldig vanskelig å få oppholdstilatelse.

Skrevet

va au-pair i denver - colorado.. men fikk reist litt utenom det åsså..

utrolig spennede å lærerikt..

Skrevet

Bodd i Vermont i 9 år, og resten blir vel å bo i Nord Karolina.

Trives veldig godt.Hjertet på to steder.

Skrevet

Jeg har bodd i texas, california, washington dc og manhattan, gikk på skole på de forskjellige stedene. Jeg digger california og anbefaler det, manhattan, derimot, hater jeg og kunne aldri tenkt meg å bodd der igjen. Men veldig morsomt å dra dit på ferie:)

Skrevet

Gelmte å si hvor lenge jeg var der.

Texas- 1 åe

California- 4 år

Washington dc- 3 år

Manhattan- 1,5 år og var der hver jule- og påskeferie i 5 år

Skrevet

Gift med en amerikaner og har bodd i Oklahoma, North Carolina, Washington D.C, Virginia, og naa er jeg tilbake igjen i North Carolina.

Har bodd tolv aar i statene, men kaller Norge for hjemme enda=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...