Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 hvordan går det??? er ikke du og kjæresten sammen lengre?
Snuppa! Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Hei Nei, det blei litt for mye for oss det som skjedde tidligere. Så vi har lagt alt på is foreløpig ihvertfall. Blei mye vanskeligere alt enn det jeg hadde trodd. Men gjort er gjort, får prøve å gå videre. Står til med dere da?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2007 hei hei! så leit da... huff. Men angrer du\ Eller er du glad du gjorde det\ Her går det fint, hatt en koselig jul, og nå gleder vi oss til imorgen, skal ha familie-selskap hos oss ) Lillemann har blitt 4 mnd allerede, og har begynt å rulle rundt, moro! Har dere hatt en fin jul\ spørsmålstegn, he he!!
Snuppa! Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Jeg angrer mest. Men innimellom tenker jeg at det var det beste. Men klarer ikke å være sammen med kjæresten akkurat nå,men kommer vel over det etterhvert. Har hatt en helt grei jul Satser på at neste år blir et bedre år Så gøy da,er så koselig å se at de vokser til og blir stor
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2007 huff så fælt at du angrer.... men siden du valgte som du gjorde var det sikkert i bunn og grunn det riktige å gjøre! Blir nok bedre etterhvert, det må ha vært veldig tøft. Hva skal dere imorgen da\ stoooor klem til deg!!!
Snuppa! Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 Vet ikke enda hva vi skal... Pappaen til lillesnupp reiste på juleferie 2 juledag så da sitter jeg her med henne. Er så enkelt for de mannfolka,hehe Men tror vi blir hjemme med foreldrene mine. Alle venninnene mine skulle på fest,de som har barn også.. Går det bra med pappaen der da? Får du litt avlastning så du får hvilt deg litt?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. desember 2007 joda han stiller opp han, men får ikke hvilt meg særlig likevel, er ikke noe flink til det jeg.... Han er her ved samvær, så da får jeg heller fått unna litt andre ting, hvile får jeg gjøre når barna blir store, he he! dagene går i ett igrunn, og jeg burde nok vært litt slækkere på husarbeidet..... men jeg klarer ikke, he he!!!!
Snuppa! Skrevet 30. desember 2007 #9 Skrevet 30. desember 2007 Hehe,skjønner det. Dere må ha et riktig godt nyttår! Klemmer!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. desember 2007 Dere også! Håper dere får en fin kveld imorgen da ) GODT NYTTÅR!!! KLEM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå