♥♥mortil4♥♥ Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Da må jeg bare anbefale en oppskrift jeg fant i "kokeboka" her inne. Den har overskriften "Min mammas gode kyllinggryte". Den er SKIKKELIG god Og enkel å lage. Skikkelig helgekvess
M*A*S*H* Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Kom med det - vi venter utålmodig her;-)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2007 ...hehehe....Du finner den nede i kokeboka, men tok alikevel en kopi til dere ;o) stimlet kyllingfilet (gjennomstekes) ca 2-4 stk bacon (stekes) så mye du ønsker sopp 3-4 stk paprika (gjerne de søte litt lange, husker ikke hva de heter) 1 mais 1 boks kyllingsaus 1 pk (hvem som helst egentlig, den du liker)j bruker kremet med urter(lages etter anv på pakken) også en liten kartong med matfløte. ha gjerne i andre grønnsaker også, hver sin smak. men husk om du bruker gulrot,blomkål el må den stå litt lenger i ovnen og evt svakere temp så det ikke svir seg:P alt dette haes oppi en ildfastform, strø over litt ost om ønskelig settes i ovnen 175* til osten har smeltet ca 20-30 min(midterste rille) jeg pleier å ha villris ved siden av, samt rundstykker og salat. noen ganger bare gryten med ris!!
M*A*S*H* Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Tusen takk - tips notert:-) Er det egen kokebok her inne? *ammetåke* *ler*
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2007 Ja Hvis du kikker til venstre, i den kolonnen hvor det står "alle forum på bim", så finner du kokeboka under K ) Masse gode tips, og oppskrifter der :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå