hiboso Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Idioter som fyrer opp raketter nå....de har holdt på siden igår. I dag tidlig hørtes det ut som om hele bygården gikk i lufta og lillejenta vår på 2 år gråt i lang tid etterpå og ble livredd. Så var det stille sånn av og på, men da vi skulle spise i sekstiden,så smalt det rett utenfor vinduet vårt og hun skvatt så mye at hun falt av stolen og klamret seg inntil meg i flere timer. Hun turte ikke å gå ut på stuegulvet engang!!
hiboso Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. desember 2007 Nå måtte jeg inn til henne, hun har våknet opp for ente gang pga. raketter og er livredd."får ikke sove, ekkel lyd", sier hun. "mamma, passe på meg!" Jeg blir så sint på alle disse jævla idiotene som ikke tar hensyn til medmennesker rundt seg.. Det verste er at alt dette kommer bare til å forverre seg frem til nyttårsaften. Vi kan ikke akkurat reise på fjellet heller, jeg er 6 dager over termin.....
mamma`n til nurk Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Kan du ikke ringe politiet? Tror det er ulovlig å fyre opp raketter før nyttår uten tillatelse fra myndighetene... Ikke alle som har vett nok til å klare å ta hensyn, dessverre..
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Enig - så forbanna irriterende!! Her er det to vettskremte hunder som ikke skjønner noe av disse smellene..... Gleder meg til neste nyttårsaften, da blir det visst ikke så mange raketter=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå