tintafant-m/2 jenter Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Vi lurer på å dra dit neste sommer, og jeg lurer på om noen har tips til oss. Er det nok med to overnattinger, eller trenger man tre?Går det an¨å bestille pakketilbud, altså fly,hotell/leilighet og inngangsbillett. Anbefaler dere leiligeht eller hotell? Om vi skal ta fly, må overnattingsstedet ligge nær dyreparken. Om vi kjører nedover og tar med oss campingvogn; er det campingplasser i nærheten? Hvor mye koster det? Må man bestille plass der på forhånd? Håper noen kan dele erfaringer med meg. Vi må kjøre fra Molde, så det blir en lang kjøretur i tilfelle
mamamamamamama Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 vi reiste en helg før skole slutt. tok fly ned fredag midt på dagen og opp igjen søndag kveld. Bodde 2 netter inni kardemommeby, det var helt supert, da har du hele parken for deg selv før åpningstid og etter stengetid!!
tintafant-m/2 jenter Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2007 HVor bestilte du dette da? Hva kostet det ca med fly og overnatting?
Fire småtroll Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Anbefaler Rica Dyreparken Hotell! Det ligger ved inngangen til dyreparken og er 100% tilrettelagt for barn.. De selger pakkeløsninger med f.eks 2-dagers billett til dyreparken. De har egne nettsider med tilbud.
mamamamamamama Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 det står priser på dyreparken sine internett side, husker ikke flyprisen, men bestiller du i god tid finner du sikkert rimelige billetter, tror vi bestillte i januar og reiste i juni, husene i kardemomme by blir for oppbestillt også, det er få av dem.
Gjest thricane Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 ville vært der to hele dager utenom kjøring og reise. dere kan overnatte i selve dyreparken hvis ikke penger spiller noen stor rolle, det koster jo litt. et billigere alternativ er å leie rom eller leilighet mellom roligheten. se roligheten.no vi gjorde det, er fornøyde, greie leiligheter der til god pris, og hyggelige ansatte har de. ligger ca 20 min kjøring fra dyreparken.
Nusse_83 Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Bor på sørlandet og et tips er å ikke dra dit i høysesongen, spesielt ikke i fellesferien. MASSE folk!! Ellers er det lurt å overnatte i kardemommeby, får da en spesiell opplevelse, slipper inngangskøer og har god tid. Det er en utrolig fin park og jeg gleder meg og til sommeren når vi skal ta med tulla dit for første gang. Hun blir ett år i august.
olla Skrevet 29. desember 2007 #8 Skrevet 29. desember 2007 Vil anbefale 2 dager i parken, ellers blir det bare stress!! Å bo i hyttene ved dyreparken er veldig greit om en ønsker det litt billigere. Da må en lage maten selv, men en kan spare ganske så mye på det!! Ellers er visst hotellet ved parken veldig bra!! http://www.dyreparken.com/index.jsp?c=58867
pøber´n & je Skrevet 29. desember 2007 #9 Skrevet 29. desember 2007 De selger ikke pakkeløsninger lenger. Jeg har akkurat vært i kontakt med hotellet ang dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå