Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ære være julas innkomne rødvinsflaskepakker - dette er det beste jeg har smakt noensinne, tror jeg: Amarone della Valpolicella 2004. Men 15 % var heftig, ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er den sur eller søtlig?

Har du smakt Robert Vic eller Blossom Hill? Det er to favoritter her.

Skrevet

Den jeg drakk paa krangletreffet i Trondheim var nydelig. Beste jeg har smakt. Hm, maa spoerre Cat eller Doppler hva den het. Den var selvfoelgelig fransk.

Skrevet

Notert. Vi har kjøpt en vin som heter Doppio Passo noen ganger nå, etter anbefaling på polet. Også veldig god.

Skrevet

Sitter forresten på hjemmelaget nypevin fra Mærrapanna.... Intresting:S

(Fått i gave)

Skrevet

Hvvorfor i alle dager være anonym for å svare at en vin er god?? Dranker i avholdsmenneske-drakt..?

Skrevet

Samme det vel, om noen er anonyme eller ei. Jeg er en jule dranker så det så...jeg er ikke anonym for du vet ikke hvem jeg er uansett. Jeg har drukket vin eller øl hver dag i jula. Ha...slå den du;)

Skrevet

Du må være veldig ung, eller veldig enkel, eller begge - de aller fleste oppegående mennesker har antakelig drukket vin eller øl eller akevitt eller GISP alle tre samt div annet hver dag i jula, selv min gamle tante på 82.

Skrevet

Nei, ikke smakt - eller så har ikke navnene festa seg, den eneste grunnen til at jeg husker Amarone er at flaska står ved siden av meg. Den er hverken sur eller søtlig, bare fyldig og med masse blåbærsmak (og det er ikke kødd engang).

Skrevet

Jeg har bare venner med god smak, sjøl er jeg knasende usofistikert men lar meg gjerne imponere! :)

Skrevet

Huff, jeg er veldig enkel, ikke oppegående og svært ung - har ikke drukket en dråpe akohol i jula.

Skrevet

Ja det er meg det. Kan ikke avsløre mine dårlige vaner for alle mine venner her.

At du egentlig gidder å bry deg Ribba høne. Du er jo like anonym som meg du.

Skrevet

Jeg har heller ikke rørt en dråpe i jula:(

Andre jula på rad nå. Neste jul blir det ihvertfall noen dråper på meg også ja:)

Skrevet

Åhhhh, luten det er nok en av de beste rødviner jeg smakt. Men fy fader det er dyre dråper over 300 spenn for en flaske "sukk"

Skrevet

Oooops, og da har vi forklaringen på at jeg ikke har drukket den før, Cat - er det sant? Blir neppe en hyppigdrikking av den heretter da, men noen syntes jeg fortjente den til jul, det var jamen koselig av dem!

Skrevet

Nå vet jeg jo at det finnes flere typer Amarone og Valpolicella viner, Men ja hvis det er den samme som jeg kjøpte en gang (til en meget spesiel anledning) Så koster den så mye. Sjekk på poolet neste gang ;o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...