Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 ble spådd at jeg blir gravid i januar? Noen som ser det samme her ? kjønn?
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. desember 2007 Ingen? plisss:)????
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2008 er det noen her i dag som kan see noe:) Godt Nytt år foresten damer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå