Mamman til AM&JS Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Det irriterer meg så jævelig at disse hundene går løse..Ikke at det er hundene sin skyld, men eieren.. Og ikke minst det at de ikke tar opp møkka når dem bæsjer....
Mrs. Bouquet Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Det er ikke noe problem her. Vet ikke om noen eiere som ikke kan holde hundene i bånd, dessuten skiter de ikke midt på fortauet.
Mamman til AM&JS Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2007 Haha...hvis du snur det den veien så...men vil jo si at dem da tar veldig lite hensyn til de som faktisk er ute å går hvis det er helt greit at hundene bare springer rundt...eller at jeg og mine står plantet i en haug med hundemøkk...
Mamman til AM&JS Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2007 Her vi bor er det folk som ikke holder hundene sine i bånd..og lydige er dem heller ikke..hjelper det å si fra...nei!!! Skiter ikke midt på fortauet...æhhh..joda...her gjør dem det, og hva er da problemet med å ta det opp..??? Og veldig lite mindre hyggelig å ha ungene på lekeplassen med skit her og der..Har man hund får man jammen ta det ansvaret det innebærer...
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Det er et stort problem. Mange hunder som går løse mellom blokkene og på lekeplassen her. Ikke så lenge siden en prøvde seg på guttungen min, men jeg kan bli skummel jeg også Disse eierene er av den typen som gir litt beng i hva dyret foretar seg og hvem det plager da, så kan vel ikke forvente stort..
Mamman til AM&JS Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2007 Nei er noe med det..at man ikke kan "forvente" stort av mange..men da skulle hunden også vært tatt fra dem...i mine øyne!!! Hvorfor skal vi være "redde" for å gå ut..bare for at dem ikke kan holde hunden i bånd....??? Han ene her vi bor har fått nok advarsler..så neste gang blir det bot...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. desember 2007 #8 Skrevet 29. desember 2007 Har alltid plukket opp dritten blant folk, men skal ærlig innrømme at jeg ikke plukket opp dritten på tur i skauen. Nå har jeg ikke hund for øyeblikket da, men har alltid hatt mine hunder i bånd.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 29. desember 2007 #9 Skrevet 29. desember 2007 har hund selv og vi er ikke "fan" av å gå tur uten bånd, men hjemme hos oss selv går hun løs...synes eneklte hundeeiere må bli mere flinke til å akseptere at det ikke bare er dem her i verden=) men det er mange flinke hundeeiere og da=)
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #10 Skrevet 29. desember 2007 Ja jeg synes det er ett problem for jeg er redd hunder, er ikke så gøy når en hund kommer snusende bort til deg når du faktisk er redd den...
Gjest thricane Skrevet 29. desember 2007 #11 Skrevet 29. desember 2007 skjønner deg godt. det er ikke så veldig moro når de bryter seg mellom nettingen og spiser opp kaninene og kyllingene, det gjorde de hos oss.
Mamman til AM&JS Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 29. desember 2007 Cat 78.... Mange ganger litt vanskelig å plukke opp dritten midt i skauen for å si det sånn..der hundene går løse og løper ville veier...men er det ved en tursti eller på turstien synes jeg jammen dere skal ta det opp..kommer andre etter dere også!!
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #13 Skrevet 29. desember 2007 Nei. Så lenge eieren er tilstede og har kontroll syns jeg hunder kan gå løse. Hundebæsj plager meg heller ikke nevneverdig.
Mamman til AM&JS Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 29. desember 2007 Storken Airline..... Enig med deg der..at det er mange søte/snille hunder og ikke minst hundeeiere..
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #15 Skrevet 29. desember 2007 Kan godt skjønne at det er et prob for mange. mange som er redd for hunder, ikke mye kjekt å møte løse hunder da nei. Eller om man går på tur med hund selv og da møter en hund som går løs.... Jeg kan la hunden gå løs om vi går på tur i skogen, men tar da på bånd om vi møter noen. For dems egen trygghet
Mamman til AM&JS Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #16 Skrevet 29. desember 2007 Sauen og dingsen... MAn kan aldri vite om man har 100% på en hund eller ikke..plutselig stikker den av..selvom den i utganspunktet er en lydig hund.. Og tror hundebæsj ville plaget det hvis et av barna dine kom hjem titt og ofte med dritt under skoene eller på vottene sine...
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #17 Skrevet 29. desember 2007 Og ang hundedrit, finnes det noe mer irriterendes å trakke oppi det eller kjøre vogna i det??? mmmmm, lekkert! Ta med hundeposer på tur ja!
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 29. desember 2007 #18 Skrevet 29. desember 2007 Synes ikke at det er så ille at hundene går løse så lenge de er oppdragne og ikke løper mot alle de ser, men synes det er værre når de ikke gidder å gå tur med hundene, bare slepper de ut døra og hunden tisser og bæsjer på våres plen og det tas ikke opp. Og selvf at de som går tur med hundene ikke tar opp bæsjen også. Grusomt irriterende å måtte plukke opp bæsj hver gang jeg er ute å leker med gullet.
Mamman til AM&JS Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #19 Skrevet 29. desember 2007 PuseTøsa.... Det hørtes veldig flott ut..da hadde vi følt oss trygge..
Stratos med 3 barn Skrevet 29. desember 2007 #20 Skrevet 29. desember 2007 Har eieren kontroll på hunden spiller igrunnen ikke båndet noen ting! Jeg for min del synes det er mer irriterende med stressa hunder i flexi line og eiere som har hunden sin "i bånd". Altså hunden har flere meter å gå på og eier gir bang. Når det gjelder hundemøkk er det noe skikkelig dritt når eierne ikke gider ta opp!!!!
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #21 Skrevet 29. desember 2007 Selvfølgelig kan hunden plutselig stikke av, men nå snakker jeg ikke om midt i byen, men i områder der man har god kontroll (skauen og sånn) Hundedritt under skoene er nok ikke kjekt nei, men det er mange ting jeg anser som større problemer.
Mamman til AM&JS Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #22 Skrevet 29. desember 2007 Wivi.... Ja, det er jeg veldig enig i...og sånn skal det jo ikke være..
Mamman til AM&JS Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #23 Skrevet 29. desember 2007 Stratos.... Enig i det at det hjelper lite hvis hunden får løpe fritt i 2 meter langt bånd...men har heller ingen tro på at en eier kan ha 100% kontroll til en hver tid...
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 29. desember 2007 #24 Skrevet 29. desember 2007 Nei skal ikke være sånn!!! Kan ikek fatte at man har hun en gang jeg da når man aldri gidder å gå tur med den. Og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sagt det til dem det gjelder heller.. Argh!! Noen har tydeligvis problemer med å forstå for de driter jo ikke på dems plen men på naboen sin.
Mamma´n til A og F Skrevet 29. desember 2007 #25 Skrevet 29. desember 2007 Det mest irriterende etter en tur i parken, er kilovis med bæsj under skoa.. Deilig med 4 par sko, fullt av riller, innsmurt i bærsj!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå