Gå til innhold

Er det bare meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en datter på snart 9mnd, å når hun er lagt seg på kvelden kl.20.00 er jeg plutselig helt alene i verden:( Kan jo ikke gjøre noe som helst. Annet enn å rydde, vaske, se tv, lese, stelle meg osv osv..... Men blir jo lei av å gjøre det samme hele tiden, Skulle ønske jeg kunne gått ut og gjort noe, men nei. Å helgene er spesielt vanskelige, for da kan jeg jo bare glemme vennene mine!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har nok hatt det sånn fram til gullet var ca 19 mnd., bortsett frå at eg budde med faren fram til barnet var 8 mnd., men ansvaret låg stort sett på meg. Og etter det har eg hatt fri annanhver helg, bortsett frå at eg jobber dei helgene, så er ganske så sliten at det berre fører til at eg ikkje orker gjere noko etter jobb. Men har meir mulighet for å ha ho på overnatting hos besta si no, da ho er ferdig med sine eksamener. Så eg skal jo prøve å få ei helg annen (ihvertfall en av dagene) hver mnd som eg kan bruke på kjæresten min og evt. venner (har ikkje så mange akkurat her eg bur).

Du har ikkje nær familie el. venner som kan avlaste deg litt da?

Skrevet

Du er ikke alene desverre.. når lille sover blir kveldene fryktelig ensomme og kjedelige og som du sier spesielt helgene for da er man ikke eksisterende for alle som ikke har barn selv:(

Skrevet

Joda har mine foreldre og besteforeldre, ja til og med faren til datteren min. å får meg en tur ut i ny og ne. Men kveldene er likevel veldig ensome. Har en venninde som bbor rett over meg med jevnaldrene datter, men hun har samboer og de vil jo være med hverandre på kveldstid. Ser bare hvor heldig hun er, kan gjøre ting på kvelden om hun vil, å står opp anhver morgen.

Var ikke dette jeg så for meg for 5mnd siden;(

Beklager sytingen, for er stortsett veldig lykkelig fordi jeg har noe så spesielt som min egen datter. Det er mye bedre enn all fest og morro i hele verden. Men i dag er en tung dag, å skulle gjort mye for å kunne gå ut på en tur nå gitt!!!

Skrevet

Ja skjønner veldig godt at kveldene blir veldig ensomme til tider, og enkelte kvelder er tyngre enn andre. Sånn har eg det også, særlig når eg er spesielt sliten el. når eg savner selskap. Så veit ikkje kva eg hadde gjort uten pcen og enkelte chattesider. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...