Gå til innhold

Samboer har tråkket skikkelig over...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. han klarer ikke gå på benet. Legevakten er jo umulig å komme til, der er det syyykt med kø. Får reise tidlig i morgen. Har noen gode tips å komme med?

Han kan ikke reise på jobb på mandag, da han står og går hele dagen på jobben... så han må ha sykemelding.

Har noen tips å komme med? Han går nå med høyemilitærsko for å stabilisere... sitter i ro nå... jeg ba ham sitte med benet hevet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...mitt råd er...bare still dere i legevaktkø:-) God bedring til mannen....

Skrevet

Kjøle det ned og sørge for å ikke gå mer enn til toalettet og til sengen. Så med en gang til lv imorgen tidlig.

Skrevet

Legg på en støttebandasje eller tilsvarende, SKIKKELIG stramt. Få beinet høyt i tillegg. Det er bra.

Kjøp sportsteip på mandag eller på apotek som er åpent i morgen dersom dere bor i nærheten av et slikt.

Så kan jeg gi deg hurtigveiledning i hvordan du kan tape det opp så det er fullt brukbart innen tirsdag ettermiddag:)

Skrevet

Eller så kan han være smart nok og sjekke at det ikke er brudd og slippe at det vokser sammen skjevt!

Jesus, dra på legevakten for litt diarè, men når noen ikke kan gå DA blir vi hjemme?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...