Gå til innhold

Jeg skal jo ha...

Anbefalte innlegg

Skrevet

en liten en til i mai.

Da er Embla 20 måneder.

Kommer jeg til å ha behov for tvillingvogn?

Hvorfor/hvorfor ikke?

Og dersom du mener jeg bør ha, har du en å anbefale?

Gjerne med linker dersom du har, hvis ikke leter jeg opp selv så jeg kan titte litt:)

På forhånd takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du trenger søskenvogn (tvillingvogn) Fordi hvis de skal ha hver sin kan du få et h**** når du triller tur. Upraktisk at man alltid må være to:) (hvis ikke en 20 måneder gammel kan gå der man vil at hun skal gå...? det funker ikke med gutten min, men så er han bare 15..) Har ingen å anbefale da jeg venter spent på erfaring jeg også:)

Skrevet

blir 14mnd mellom mine, blitt anbefalt å kjøpe tvillingvogn.

barneognguiden.no er helt super, der er oversikt over nesten alle vogner.

Skrevet

Embla er jo 15 mnd nå og går gjerne og holder i vogna når man går tur, men det er ikke akkurat noe jeg forventer av henne når hun er 20 mnd;) Hun har jo fått innsatt duracellbatterier, she just keeps going; ) Hihi...

Sweet Amber; våre er vel jevngamle er de ikke? Når venter du igjen?

Vi var jo på BiM sammen:)

Skrevet

Takk Ladyluck, ja det er gode sider, har snoket rundt der inne litt allerede:)

Skrevet

Jada, din er noen dager eldre enn min. Har termin igjen 12 juli så disse blir ikke like nærme:) Husker deg godt. Morsom dame:)

Skrevet

Jeg hadde søskenvong til mine, det er 22 mnd` er mellom de. Trengte den når vi gikk lengre turer, og når vi var på tur. Kjekt å ha litt kontroll på han eldste også, hehe =P

Skal kjøpe ny nå snart, da minste er 18 mnd`er når neste kommer. Hadde en gammel, brukt sist, og den blei veldig tung å trille på. Prøvde såvidt en ny for litt siden, og det var jo å dytte på luft i forhold =) Ikke var den så dyr heller.

Skrevet

av og til kan det være kjekt å ha. moa er jo også flink til å gå, men i starten hadde det vært greit å hatt ei dobbeltvogn. står en del friere da. særlig når de er sjalu som f og i tillegg skal gå et stykke... men ikke noe jeg hadde laggt masse penger i . er ikke så mange månedene du vil ha bruk for den vil jeg tro

Skrevet

Det blir 16-17 mnd mellom mine, alt etter om neste mann kommer før eller etter termin. Vil ikke ha eldstemann mye i bh siden jeg går hjemme, så jeg kjøper søskenvogn. Den jeg helst vil ha ( tror jeg) er brio double wave. var å kikket på den og ei emmaljunga vogn her om dagen, og brioen virket best syns jeg. lett og god å trille. Det billigste jeg har sett er 4500 for ny vogn, men det er jo uten regntrekk og softbag....

Skrevet

min er 20mnd, og vi trenger absolutt vogna enda!

Hvis jeg feilberegner litt på tida, og gutten blir trett så slår han seg helt vrang! han legger seg ned, og jeg må prøve å bære han så er han som en ål i armen min!

Litt kjipt om du da har en liten i vogn, poser i den andre, og en 20mnd`ing som ikke vil være med:o)

I tillegg er det jo deilig hvis begge kan sove om du vil nyte en av dagene på kafe i sovetida ol:o)

Jeg ville hatt urban jungel tvillingvogna om jeg var deg.. digger den:o)

Lurt med svingbare fremjul med stor vogn.. litt tungt å løfte den rundt over alt:o)

Skrevet

har 16 mnd mellom mine to små, å har søskenvogna Phil and Teds.

Den er SUPER å kan både brukes av kun ett barn eller av begge to.

Både jeg og sambo er imponerte over hvor praktisk den er selv om vi har to barn i vogna.

Skrevet

Tuppa er 20 mnd nå og vi er ikke i nærheten av å kunne kutte ut vogna engang :) ville nok kjøpt tvillingvogn ja!

Skrevet

tillab: husker jeg helt feil, eller er du en av de som er hekta på barnevogner?

Skrevet

Du må ha søskenvogn dersom du går til butikken, bhg. osv. Dessuten er det jo sånn at den største gjerne vil være liten når de har fått småsøsken, og da hender det at de nekter å gå.

Men, vi byttet til søskenbrett når storesøster ble 2.5 år, men det har hendt at jeg har stuet begge oppi Simoen når eldste har sovnet stående på brettet sitt.

(Jeg anbefaler Brio sin søskenvogn og det er ikke bare fordi jeg selger vår, he-he.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...