Snupi27 Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 vi legger jenta vår 19.30 det er umulig å legge henne seinere.. har prøvd å drøye det til 20.00 men da blir hun overtrøtt og sovner etter masse tull.. hun sovner kl. 19.30 men våkner alltid 22-22.30 og skriker.. hun sover i egen seng og på eget rom, men nå har vi flyttet sengen inn på vårt rom for å se om det bedret seg noe det ikke gjorde.. hun skriker helt til hun får pupp. jeg merker det på henne at hun våkner av vane for å få puppen, hun klarer ikke roe seg selv.. vi har prøvd at pappan går og tar henne når hun gråter for å roe henne, men så fort han går ut av rommet begynner hun igjen., har oxo prøvd å la henne ligge i 5 min før vi går inn, roe henne og gå ut igjen, sånn som de sa på hs,, men uten hell.. hun våkner 4-5 ganger om natten bare for å få puppen oxo, noe som hun ikke trenger fordi hun bruker den bare for å få kosen til å sovne.. hun er 5 mnd og har aldri tatt smokk og jeg gidder heller ikke prøve med den nå som hun er blitt 5 mnd.. noen som har noen forslag til å få henne over vanen? sier ikke at hun ikke skal få mat om natta, men det trenger ikke være 5 ganger lixom..
Lillegutt og jeg Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Dette høres akkurat ut som gutten min, slik han begynte å oppføre seg for omtrent 4 uker siden... Det var tenner hos oss..! Han begynte å oppføre seg slik ca 2 uker før tennene dukket opp. Og videre mens tennene jobbet seg gjennom og ut i verden:) Det har gitt seg litt nå igjen, og jeg håper at vi kan komme tilbake til "normale" netter hvor han kun (!) våknet i 4-5 tida for mat. Han tar smokk, men dette var ingen hjelp i denne perioden. Dette var vel kanskje ikke noe råd, men kan det være tenner hos dere også?
Snupi27 Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2007 ja, hun har fått en tann nede som er halvveis ute nå. men det ser ikke ut som om hun bryr seg noe om den på dagen, men kanskje den begynner å plage henne om natten? usikkert.. er så vanskelig å vite med de små.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå