Gå til innhold

Merker dere at....

Anbefalte innlegg

Skrevet

når folk skal hilse på dere nå ser de deg ikke i øynene, men på magen!! Komisk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Sånn har det egentlig vært siden folk fikk vite at jeg var gravid.. Når jeg traff folk jeg kjente på gata og sånt kunne de har en hel samtale med magen min.. Fryktelig ubehagelig, særlig siden den ikke var så stor den gangen, og fordi jeg var vant til å skjule den. Hehe.. Nå merker jeg at folk i butikken og sånt følger magen med øynene, men ingen ser på ansiktet mitt. ;)

Skrevet

Ja, jeg vet!! Kanskje vi skal byne å snakke til magen deres når vi snakker med de også...det skal jeg jammen prøve!! Hehe!

Skrevet

Syns nesten det er litt behagelig at de ser på magen jeg da... Syns det er verre når noen har en "samtale" med puppene mine jeg da... Da blir jeg litt sånn ille berørt... Ikke at jeg har så store pupper at det skulle være grunnen, men opplever ofte at menn "snakker" til puppene mine istede for til øynene.... Så litt deilig at de ser på magen istede nå.. :)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Åjadda!! Nå er det magen og meieriet som får blikkene....blir vel sånn en måneds tid framover, så begynner kanskje folk å se meg i øynene igjen=)

Skrevet

Hehe, ja, sant det, egentlig Queen of the road.. Selv blir jeg satt ut av sånne folk som skal ha øyekontakt hele tiden, jeg.. Da må jeg se en annen vei.. Er noen som er så fryktelig intense liksom.. :P

Skrevet

Håneidu- da kommer de bare til å se på babyen, nemlig;-)

Men det er jo koselig, det da!

Skrevet

Jeg er så stolt av magen min, så det er helt i orden!

Men at folk bare tar på den sånn helt uten videre, det syns jeg egentlig ikke noe om... Det er jo min mage selv om det er noen inni der :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...