Nyttårsgull i den store magen Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Var på føden i morges fordi jeg våknet med blødning. Fikk sjekket åpning og hadde 2-3 cm og tre rier på ti min. Fikk beskjed om at riene ville ta seg opp utover dagen så jeg kunne bare reise hjem å vente på vondt. Dette var kl 12.30. Nå begynner det så vidt å bli bitte litt vondt og riene kommer hvert tredje minutt og sist rie varte i 66 sekunder. Synes det tar så lang tid....når skal jeg egentlig føde??
<3 qleopatrice <3 Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Kanskje du får et nyttårsbarn?!
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Eh, hvert tredje minutt og i 66 sekunder betyr at du må ile til sykehuset og få fødinga overstått:) Lykke til
maria isabell Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 REIS T SYKEHUSET FORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Jeg setter en femmer på at denne ungen er ute:) Noen imot? ;P
temi & keli Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 hehehe.. trodde det bare var tullinger som meg som venta på så kort avstand mellom riene og såpass med varighet før man dro til sjukehuset ) Lykke til! - eller gratulerer, kanskje?
M@mm@ til mine barn Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Hehe, vi reiste med 1, 1/5 min. mellom riene da og vi bor 25 min unna. Gutten kom 4 timer etter vi ankom sykehuset.
bullebull&gullegull Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 Må si jeg venter spent på å høre fødselshistorien din altså! he he... spesielt hvor lang tid det tok fra du skrev her til lillegull var ute! Lykke til/gratulerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå