Gå til innhold

føde nå?


Nyttårsgull i den store magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på føden i morges fordi jeg våknet med blødning. Fikk sjekket åpning og hadde 2-3 cm og tre rier på ti min.

Fikk beskjed om at riene ville ta seg opp utover dagen så jeg kunne bare reise hjem å vente på vondt.

Dette var kl 12.30.

Nå begynner det så vidt å bli bitte litt vondt og riene kommer hvert tredje minutt og sist rie varte i 66 sekunder.

 

Synes det tar så lang tid....når skal jeg egentlig føde??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du får et nyttårsbarn?!

Skrevet

Eh, hvert tredje minutt og i 66 sekunder betyr at du må ile til sykehuset og få fødinga overstått:) Lykke til :)

Skrevet

REIS T SYKEHUSET FORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg setter en femmer på at denne ungen er ute:) Noen imot?

 

;P

Skrevet

hehehe.. trodde det bare var tullinger som meg som venta på så kort avstand mellom riene og såpass med varighet før man dro til sjukehuset :o)

 

Lykke til! - eller gratulerer, kanskje?

Skrevet

Hehe, vi reiste med 1, 1/5 min. mellom riene da og vi bor 25 min unna. Gutten kom 4 timer etter vi ankom sykehuset.

Skrevet

Må si jeg venter spent på å høre fødselshistorien din altså! he he... spesielt hvor lang tid det tok fra du skrev her til lillegull var ute! Lykke til/gratulerer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...