Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 ..Får man da med slik en vognpose som babyen skal ligge i? slik at man feks slipper å kjøpe voksipose?? er førstegangs og helt grønn, et teit spm kanskje, men...
M*A*S*H* Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Det fulgte ikke med på simovogna hvertfall. Tror man i de fleste tilfeller trenger en pose til vinterbruk i allefall, enten saufell, voksi eller dynpose. Noen vogner har kanskje sånn sommer-pose??
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 jeg fikk det ikke med, måtte evt. kjøpt det utenom.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 vognpose må du kjøpe utenom,har ikke hørt om noen vogner der det følger med vognpose
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Du må kjøpe vinterpose utenom. Anbefaler Odenwalder sin Lammy pose. Dyr, men utrolig bra og veldig varm! Jenta mi ligger med ullbody, strømpebukse og en lue i den, that's it :-) Jeg kjøpte den på lilleprinsen.no, der sparer du mange penger i forhold til butikk.
høst-71 Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Jeg fikk med en type vognpose da jeg kjøpte emmaljunga vogna mi for noen år siden, Det var en komplett utgave så det var med det meste.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Jeg fikk ikke med pose da jeg kjøpte min Emmaljunga-vogn i høst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå