Gå til innhold

Lurer på en ting


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har permisjon fra tredje året, mottar fødselsstipend. Hva skjer dersom jeg velger og ikke fullføre 3 året? (teoretisk sett, skal fullføre altså) - Må jeg tilbakebetale pengene, eller gjør det ingenting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du fullfører eller ikke har ingeting å si på om du mottar fødselstipend. Fødselstipend har ingen krav til resultat, så om du velger å ikke fullføre så trenger du ikke å betale tilbake. Det er mange som akkurat har fått barn som søker seg inn på nytt studie etter at de egentlig er ferdig med utdanningen sin for å motta fødselstipend, men de trenger ikke å fullføre etter permisjonen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...