Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Har permisjon fra tredje året, mottar fødselsstipend. Hva skjer dersom jeg velger og ikke fullføre 3 året? (teoretisk sett, skal fullføre altså) - Må jeg tilbakebetale pengene, eller gjør det ingenting?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Om du fullfører eller ikke har ingeting å si på om du mottar fødselstipend. Fødselstipend har ingen krav til resultat, så om du velger å ikke fullføre så trenger du ikke å betale tilbake. Det er mange som akkurat har fått barn som søker seg inn på nytt studie etter at de egentlig er ferdig med utdanningen sin for å motta fødselstipend, men de trenger ikke å fullføre etter permisjonen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå