Duracellgirl*prøver* Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Noah er 4 1/2 mnd bare,men jammen meg er vi på vei med nr 3 allerede. Så da er duracellgirl tilbake for fullt tidligere enn forventet. ÅRETS FØRSTE OG SISTE SPØK FRA MEG! JEG ER SÅ LANGT IFRA SMELT PÅ TJUKKA SOM DET ER MULIG Å KOMME HIHI;) GODT NYTT ÅR DAMER!!!!
lille-persille Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Åååå så morsomt...tror jeg ler meg ihjel...
Athina' Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 ææææsj dumma!!! Jeg som ble så glad for at du var tilbake igjen! Men det hadde kanskje vært vel fort da hehe
Galskapens overhode Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 DUMMA.. Nå satt jeg med hakaslepp da vettu..
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Å kjære vene.... der lurte du meg!!!!! Godt nytt år - og har gutten din blitt 4 mnd allerede!!!!! Jeg har ikke rukket å føde enda...
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Tulling ;-p nå lurte du meg godt ja... godt nyttår til deg også... =)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. desember 2007 Mario-Mekko: For dem som kjenner meg, så var det kanskje en bra spøk,men for dere andre slo den nok ikke helt ann;) Uansett så håper jeg at fødsler og svangerskap går strålende inn i det nye året. savner damene her inne masse,men har litt andre ting å holde på med om dagen nå som 2 barn mamma.. Send gjerne en post innimellom, det er alltid kos. Klem fra meg og mine gutter.
♥Tullerusk♥ Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 Hahahaha... Tror jeg jaggu satte haka i bordet her...=oD =o)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 30. desember 2007 #9 Skrevet 30. desember 2007 haha! der fikk jeg helt vondt i magen! tenkte å herregud..... hehe dustemikkel :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå