Gå til innhold

Trenger seriøst råd jenter! :( (utenfor tema)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så fryktelig forvirra angående han jeg er forelsket i!!! Trenger virkelig råd om hva i all verden jeg skal gjøre..

Slik er det: Vi har ikke møttes særlig mye, men pratet masse på sms og msn. Han sier han bryr seg masse om meg og at han føler det samme for meg som jeg føler for han, han er skikkelig søt og snill og virker veldig interessert osv... Sender sms hver dag og skriver nuss og klem og alt det der opplegget.

Men.. Hver gang vi har avtalt å møtes.. så kommer han ikke!!

Dette har skjedd fem ganger på rad.. Første gangen var det fordi han dro ut på byen og ble for full til å komme.. andre gangen sovnet han av.. tredje gangen glemte han av mobilen hos moren sin og kom ikke på etternavnet mitt så han fikk ikke sagt ifra..fjerde gangen så måtte han kjøre fulle familiemedlemmer (er morens bil) og i dag så skulle han bare spise først men så hørte jeg plutselig ikke mere fra han etterpå..kommer vel en eller annen unnskyldning i morgen..

Så når jeg da har sagt til han at beklager jeg orker ikke mase mere for jeg føler meg pågående blir han helt sånn neeeei du maser ikke og er bare glad du tenker på meg osv.. Alltid når han har uteblitt fra avtalene og jeg da "gir opp" og skriver ok jeg tar ett hint eller javel skjønner du ikke er så interessert likevel (vi har "avtalt" at vi skal si ting rett ut heller enn å plages av det vi lurer på) så har han blitt veldig sånn, nei du må ikke tro at jeg ikke er interessert og at han såklart vil besøke meg osv..

Jeg skjønner det bare ikke.. hver gang jeg spør om å møtes (noen ganger er det han som har foreslått å møtes) så er han så ivrig på å komme.. så plutselig når han skal komme blir det stille fra han og når jeg da sender en melding om det med interesse eller hint dagen etter eller noen timer senere så plutselig svarer han og prøver rette opp alt..

Hva i all verden skal jeg gjøre med det, hvordan skal jeg tolke dette da? For er han forelsket burde det da ikke være så vanskelig å komme seg en tur vel? Noen ganger lurer jeg på om han har meg på gress eller noe? Eller om han ikke tørr å komme på besøk, at han er redd for noe? Hjelp meg jenter, trenger sårt ett råd eller to om hva jeg skal gjøre.. jeg kan jo ikke vente for alltid når han aldri dukker opp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen med ett godt råd eller en trøstende klapp på skuldra i det minste?:( er så fortvila!

Skrevet

Jeg hadde nok gått videre jeg, uten han. Han høres ikke så fryktelig interessert ut, sorry altså!

Skrevet

Nei, det høres ut som at han bare fjaser med deg,.

Skrevet

Ja, det virker som om han fjaser når han ikke dukker opp, men han virker liksom så oppriktig interessert ellers og blir jo helt oppi det når jeg sier at greit jeg tar ett hint, da gjør han sitt beste for at jeg skal bli blid igjen osv.... skjønner bare ikke greia..

Skrevet

du har nok disse alternativene

1)han er en vims som ikke husker avtaler

2)han er sjenert og feiger ut i siste øyeblikk

3)han har noe å sjule

4)han er bare ute etter et knull.

Skrevet

høres ikke ut som det er noe å samle på akkurat...

Skrevet

Høres ut sm vi har vært ute for samme fyren...

Hadde det akkurat som deg med en mann jeg likte veldig godt, til slutt gav jeg han et spark i baken og kom meg videre.

Når han holder på sånn så viser det dessverre bare hvor lite respekt han har for deg.

Jeg forstår deg veldig godt, det at du prøver og prøver gang etter gang, men er han virkelig verdt det?

Skrevet

kan jo hende at han er redd av seg?

jeg har laget unnskyldnig for å treffe noen, fordi jeg ikke turte..

men når man blir voksen bør man konne takle det, eller være ærlig å si det som det er.

kanskje du ikke skal spørre om hvorfor han ikke kom? vente til han tar kontakt..

sorry, men det med at "greit, jeg kan ta et hint" og sånt kan virke litt melodramatisk. :)

ro det ned litt og la han ta kantakt, la han foreslå et besøk..

Skrevet

Enten:

- spørre ham rett ut om dine mistanker stemmer

Eller:

- avtale at du skal komme til ham, for så å utebli. Finn på en altfor teit grunn (som du ikke høres helt sikker på selv når du forklarer til ham).

Skrevet

Ikke vis at du er interessert. Ikke send han meldinger eller foreslå å møtes. Hvis han vil møte deg, si det ikke passer... Kan godt være han ikke er interessert, men kan også være han blir "vekket" om du ikke er så ivrig? Kanskje snur det seg og det blir dere to, eller så blir det ikke det. Da får du forberedt deg litt på forhånd... Uansett ville jeg ikke satset så mye på han slik han er nå.

Er han virkelig interessert, så hadde han nok funnet tid til deg, har med prioriteringer å gjøre.. men som sagt, skader ikke å være litt "hard to get"...

Ble litt rotete dette her, men håper du skjønner hva jeg prøver å si:-)

Lykke til:-)

Skrevet

Hvis jeg skal tippe vil jeg tippe sosial angst eller noe i den duren.. En som veldig gjerne vil, men som ikke får det til.

Kanskje han er uerfaren og engstelig? Skjønner godt at du blir forvirret når han sender så motstridende signaler.. Tror ikke jeg hadde holdt ut usikkerheten.

Skrevet

Hvis han er sånn allerede nå, hvordan tror du ikke da det vil bli i et evt forhold?

Nei, jeg tror nok dessverre det er best å komme seg videre uten ham. Hvis han ikke kom en gang, burde han virkelig gått inn for å komme /komme tidsnok andre gang! Men å ikke dukke opp hele 5 ganger! Og ikke gi beskjed en gang! Det syns jeg er drøyt!

Skrevet

Takk for svar alle sammen:) Ja jeg har vridd hodet og prøvd å finne svar på hvorfor han er slik, for ifølge venner av meg som kjenner han er han en snill og grei type som ikke er rundbrenner eller noe sånt.

Blir jo fryktelig forvirret av den store interessen han viser på sms og msn. Vi har jo møttes ett par ganger før ute på byen sånn tilfeldig men... Tenker hver gang at nei nå må jeg gjøre meg hard og heller la han ta kontakt neste gang men det er slett ikke lett når jeg bare har lyst til å snakke med han hele tiden.. Spurte han faktisk en dag om han tuller med meg eller noe men han sa at nei det gjorde han ikke...

Jeg får bare prøve hardere å ikke bry meg så får jeg håpe han bestemmer seg for hva han vil.. Trengte bare å høre deres synspunkt om det for venninnene mine er så velmenende type joda han er sikkert bare sjenert og det blir nok dere osv..og det er koselig det men hjelper lite i forhold til å finne ut hva man skal gjøre:S

Skrevet

nickeguri: har vært inne på den tanken ja.. at det ikke blir bedre om han allerede er sånn nå, men fryktelig vanskelig å gi slipp og glemme han:S

Jeg er selv slik at jeg alltid møter opp til mine avtaler eller sier ifra i god tid om jeg ikke kan.. har aldri skjedd at jeg har avlyst ting flere ganger etter hverandre så jeg blir jo fryktelig satt ut når jeg opplever at han er sånn..

Dere har nok rett i at han ikke er noe å samle på da.. jeg må bare prøve å fortelle hjertet mitt det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...