Gå til innhold

Vedr kreft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et nært familiemedlem har fått kreft. Vet dere om noen sider hvor man kan komme i kontakt og chatte med andre kreftrammede og deres pårørende ? Jeg har det fryktelig vondt, og jeg tror det kunne være godt å få snakket litt med andre. På forhånd takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.kreftforeningen.no kan du f.eks begynne med.

Skrevet

Først og fremst, mange gode tanker til deg og familien din.

Som annie over her sier, Kreftforeningen - og derunder pasientforeningene til de forskjellige krefttypene - jeg sakser:

Pasientforeningene er selvstendige organisasjoner med egne vedtekter. Overfor helsepersonell, politikere og myndigheter er de pådrivere, og har gjennom årene oppnådd viktige avtaler som ivaretar de ulike pasientgruppenes interesser. Pasientforeningene får økonomisk støtte av Kreftforeningen.

NORILCO, Norsk Forening for Stomi- og Reservoaropererte

Foreningen for brystkreftopererte

Norsk Landsforening for Laryngektomerte

Prostatakreftforeningen

Støtteforeningen for Kreftsyke Barn

Norsk Forening for Benmargstransplanterte

Ungdomsgruppen i Kreftforeningen

CarciNor

Lymfekreftforeningen

Landslaget mot tobakkskadene

Ny lungekreftforening vil bli etablert sommeren 2008 - Les mer

Her er linken:

http://www.kreftforeningen.no/raad_og_veiledning/pasientforeningene

Skrevet

jeg mistet min bestemor i kreft for to dager siden. si fra om du vil prate:)

Skrevet

Jeg mistet pappan min av kreft... Det er riktig nok 11 år siden, men prater gjerne om du vil:)

Skrevet

Er i samme situasjon som deg. Min pappa har fått diagnose, med spredning.

Er fryktelig vondt dette, og aner ikke hva man skal foreta seg..

Skrevet

En kollega av meg fikk kreft høsten 2007. Hun ble operert og er nå tilbake i full jobb. Jeg vet ikke hva som er prognosen for han/hun i din familie, men det går bra med mange nå iforhold til tidligere. Behandlingen blir heldigvis stadig bedre.

Skrevet

Både min far og mor har hatt kreft. Pappa døde av det og mamma overlevde.Si ifra hvis du vil prate.

• 5 uker senere...
Skrevet

Jeg føler med dere! Jeg fikk vite at mamma har kreft med spredning for noen få uker siden, og at det bare er et spørsmål om tid før hun dør. Synes dette er ekstra vanskelig fordi jeg har bodd hjemme veldig lenge mens jeg har studert (nettopp flytta ut) og fordi jeg skal gifte meg neste sommer. Synes det er utrolig trist at ikke mamma kanskje ikke får oppleve å få oppleve barnebarna sine eller omvendt.

80-modell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...