Modenmamma40 Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 ....og det gikk utrolig fort og greit. For ikke å snakke om smaken. Den ble himmelsk i forhold til glassene. Baby er snart 5 måneder. Tok potet, gulrot, brokkoli, bittelitt fiskepudding, morsmelkerstatning og litt vann. Kjørte det i stavmikseren og frøs det deretter ned i bokser. Han elsker det. Har liksom ikke giddet det jeg, men det gikk så fort så. Bruker økologiske ingredienser. Kan anbefales.
Turid Laila Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Vi har ikke begynt med middag ennå, men jeg har sett at i butikkene selger de fruktmos. Det er i allefall enkelt å lage selv. Mini har ett måltid med frukt hver dag, skjærer bare frukten i biter og kjører i mikseren. Kjempe enkelt Kommer helt sikkert til å lage middagen selv også.
Modenmamma40 Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2007 Så smart det skal jeg også prøve. Virker sunnere enn det som er på glass. Kommer til å kjøre alt i stavmikseren jeg nå...he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå