veronika_1985 Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 har en sønn på snart 2 år,hvis jeg blir gravid igjen,å (eventuelt) blir alene med det barnet oxo,åssen regner de overgangsstønaden da?får jeg mer?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 jeg tror du får 3 år per barn. men om du har igjen 1 år fra første mann blir det året borte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå