Gå til innhold

Noen som har mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare så dere vet det så har flere menn drept kona si det siste året. En liten advarsel til dere andre som har mann. (for å sette saken om rottweileren på spissen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var å sette det veldig på spissen å det da!!!

Regner med at de fleste kjenner gubben sin godt lissom!!

Skrevet

Noen som har bil?

For å sette det også litt på spissen, biler dreper ikke bare en og en men tar gjerne familie, venner og møtende biler i samme slengen. Onde jævelbilene...

Skrevet

Ja, men de drepte konene kjente nok mannen sin godt også....

Skrevet

Jeg har både mann og bil og jammen står ikke en rottweiler høyt på ønskelisten min også.

Skrevet

Cat78! I tillegg har du en frøken... Bare vent til hun blir eldre.. kommer til å sette en støkk i deg opptil flere ganger... Tror du bør kvitte deg med mann og bil og droppe den bisken, altså!

Skrevet

veeeeeldig bra sammenligning liiiiiiissssom....

men NEI jeg har ikke mann jeg!! syns ikke mann og barn hører sammen! ha ha ha!!

Skrevet

Kanskje jeg burde sende avgårde frøkna med mannen og bikkja og kjøpe meg en fetere bil, sessa??

Skrevet

Hmm... ingen dum idé, det heller! ;) Ta med deg noe sjokkis og ta en road trip hit, da! ;) Jeg skal "rydde" til du kommer. ;P

Skrevet

Hehe, sånn "rydding" er bra :))

Skrevet

Det er farlig å leve. du kan dø av det.

At en rottweiler klikket, betyr ikke at alle gjør det.

men veldig trist det som skjedde.

Skrevet

Kjekt at jeg ikke har mann ja gitt.. :P

Skrevet

Er ikke redd for det, siden jeg har oppdratt han til å undertrykke sine naturlige instinkter, dvs å IKKE kaldkvele meg når jeg er en jævlig irriterende bitch;-p

Skrevet

Større sjans for at det er jeg som går løs på han. Her i huset er det jeg som regjerer så han tør ikke prøve seg. Så jeg tar det helt med ro :)

Skrevet

Åååherremiiiiin nå er jeg glad jeg har en KONE gitt. Gode kona mi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...