Gå til innhold

Da er vi tilbake fra legevakten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og som jeg tenkte var det falsk krupp. Håper hun sover litt mer i natt, for da var hun våken hver halvannen time. Kjedelig å være alene med henne når det er sånn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt dere dro! =)

God bedring!!! :)

Lytt til deg selv og mammahjertet ditt!!! ;)

Skrevet

Så bra at du hørte på deg selv ...ja...dette morsinstinktet er sterke greier...,god bedring da, og håper på en god natt for dere.;-)

Skrevet

du burde spurt om resept på noe spm heter efedrin,det fikk jeg anbefalt av noen i går,for sønnen min har falsk krupp han å,så jeg ringte legen å fikk resept på det,å det funker som pokker,han er MYE bedre nå,det hjelper mot hevelsen i halsen å tettheten

Skrevet

Ja, ikke sant!!? Jeg sier det samme til meg selv hver gang det er noe sånt: "stol på deg selv, nå", men allikevel begynner jeg å tvile, når jeg blir proppet hodet mitt fullt med "hysterisk, totalt unødvendig..bla, bla, bla"... Men der fikk jeg bekreftet det nok en gang: man skal høre på morsinstinktet sitt! Så det så :)

Skrevet

Har efedrin stående her. Legen sa jeg kunne bruke det forebyggende hvis jeg ville, men det var usikker virkning. Det beste var kald luft, hevet hodeende osv... Er så redd hun blir hyper av det. Får se hvordan det går- blir det ille, gir jeg det (selvom det egentlig bør gis tidligere, men...)...

Skrevet

Så bra dere dro da. Her er det jeg som er sjefen når det kommer til sykdom og ring eller ikke ringe lege, mannen min stoler helt og fullt på min vurdering. Når det kommer til økonomi stoler jeg helt og fullt på han, revisor som han er. ;o)

God bedring!

Skrevet

Ja, det er sånn det burde vært her og: han er økonomen og jeg er sykepleieren både i yrke og på hjemmebane :)

Han tror visst han er det meste. Da jeg gikk gravid, husker jeg jeg kalte han ting som "økonom - slæsj - jordfar - slæsj - jurist - slæsj - meterolog osv" :-)

Skrevet

Hehe.....mannfolk! Hvis gubben prøver å være påståelig ang medisinske ting så slår jeg fort opp i boka mi, eller googler litt. Men stort sett holder han kjeft ang sånt. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...