vipsen*en av hver* Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Må bare få utrykke litt glede over å nådd mitt mål.. Jeg hadde som mål å trene 3 ganger i uken frem til uke 30.. og i dag er jeg 30+0.. jippi.. Og jeg har klart å fullføre det.. skal forsett å trene så lenge jeg klarer (gjorde ikke det sist). Håper fødselen går litt letter enn sist da,.. Men ingen ting er som å klare å fullføre et mål.... Måtte bare få det ut..
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Gratulerer,det står det respekt av:) Tror nok du har hatt ett rimelig godt svangerskap og da har du vært kjempe heldig:) Lykke til videre:)
melkekua™ Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Gratulerer så masse med å nå målet ;o) Du har vært kjempeflink )
Kakebakesøte Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Å, du er flink du! Virkelig. Her har det ikke vært mye trening, har nok med alt hjemme og bekkenet er litt skralt. MEN når jeg er klar for det etter fødselen, da skal jeg begynne på'n igjen og det gleder jeg meg til!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Bra!! Godt jobba, klapp deg selv på skuldra=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå