Sessa ruger igjen... Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Jeg kunne sendt deg pm, men har liksom glemt det hele tiden.... Har skiftet nick, jeg! Er prinsessemari som roper på deg. Jepp, så da er jeg på samme sted som du er nå om ett år... Blir bare litt større aldersforskjell på mine.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 WOOOOOOOOOOOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oi nå ble jeg overrasket her!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ gøy!!!!!! ) ) Hvor langt på vei er du?????
Sessa ruger igjen... Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2007 13 uker. Tror termin blir tre uker før L sin 2 års dag. Satser på samme kjønnsfordeling som deg, hadde vært kjekt med en av hver!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Ja moro m en av hver ja ) Skal dere vite det på UL eller? Gratulerer igjen, kjempemoro =) Hvordan er formen da? Ellers bra m dere? Hatt en fin jul? Må ta pysj på lillemann jeg, men kommer tilbax
Sessa ruger igjen... Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2007 Mannen min sier at om det blir jente nå og så tror han ikke han vil ha flere barn. Han er redd for å måtte bo sammen med 4 jenter. hihi... Tror nok jeg skal klareå overtale han likevel. (Er en av tre søsken så tre barn er liksom det eneste rette for meg. Rare meg!!! ;P) Ja, vil vite det på UL, følte at jeg ble så godt kjent med Linea mens hun lå i magen, for hun var jo nettopp "Linea". Ja, jommen er det gøy, og skummelt og spennende og uvirkelig og sprøtt... Formen har vært svigende. Jeg var ikke noe kvalm med Linea, men denne gangen har jeg brekt meg av en del lukter og hverdagslige hendelser. Bæsjebleier og snørr er plutselig blitt trigger for kvalme. Jeg som aldri reagerer på sånt!!!! Også er jeg allerede blitt ganske stor og har måttet gå over på mammabukser... Vi har hatt en helt grei jul, men Linea har vært syk og jommen har ikke jeg også vært gjennom en runde. Linea har hostet siden slutten av november og skal til utredning for astma på nyåret. Nå har hun i tillegg blitt forkjølet og hun har lett for å kaste opp når hun hoster mye. Når den beste trøsten hennes når hun ikke er i form er å ligge med ansiktet sitt oppå ansiktet mitt så kan du kanskje forestille deg en del spennende netter med skifting av sengetøy og dusjing... Men vi har fått mye fint og heldigvis hatt lite program så sånn sett så har vi fått kost oss masse. Skal snart pakke vekk pc'n hadde jeg tenkt og se en film. Mannen min spiller data på loftet med en kompis. Får vel gjøre noe fornuftig... brette noe tøy eller no! Snakkes.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 huffda, stakkar dere, slitsomt m sykdom... håper dere blir friske snart!!!! vilde er litt forkjøla, og ganske sutrete, henger i buksebenet på mamma, he he, superfestlig i lengden.... ha en fin kveld! vi snakkes! hadde vært moro å møte dere utpå nyåret engang!!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2007 Kanskje vi skulle klart å få til det en gang snart, ja... Hmm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå