Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Fikk slik Wakw-up light fra Philips i julegave i år. Det står at det ikke avgir noe UV stråling, men det er en spenning på 250 volt, og lyset er på 400 lux, og lyspæren har en styrke på 100 watt, uten at jeg har så mye peiling. Er det farlig å bruke den når en er gravid? Noen som vet? Er over nervøs, vet det. Men jeg er skeptisk til alt slik. Synes forresten at den er mer irriterende enn nyttig, men sambo liker den.
Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. desember 2007 Wake- up light mente jeg
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Når ikke engang solarium er skadelig (så sant man unngår overoppheting) så skal ikke dette wake up lyset være noen fare Men skjønner godt at man vil sjekke ut i forkant. Må jo passe på den lille spiren! Også er det jo ikke så ofte man er gravid heller;)
Idun<3tosmå<3 Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Jeg fikk også sånn til jul, og har funnet ut at jeg kan bruke det. Står at det ikke skal brukes av små barn og at folk med psykiske lidelser (?) ikke skal bruke det... Aner ikke hvorfor da.... Men den fuglekvittringa på mårran gjør at jeg klikker i vinkel, hehe....
ballblom Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Vi selger slike der jeg jobber, og har undersøkt litt om det - og kan si at det er helt trygt :-) Ikke farlig for verken deg eller babyen, så bare å bruke den! :-)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 jeg ønsket meg sånn og jeg fikk den jeg elsker den den er kjempe fin. jeg er gravid og har ikke betenkligheter med å bruke den.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #8 Skrevet 29. desember 2007 http://www.consumer.philips.com/consumer/no/no/consumer/cc/_productid_HF3461_01_NO_CONSUMER/Wake-up-Light+HF3461
Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. desember 2007 Takk for svar. Det var jo beroligende å høre at det er flere her som har det, eller som vet noe om det, og at det ikke er farlig. Så da kan jeg vel trygt fortsette å bruke det. Tar nok enda litt tid før jeg klarer å venne meg til denne fuglekvitringa:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå