Én til Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Får ikke skikkelig vakum, virker det som...? Strålen står fint til å begynne med, men så dabber det helt av og sier fullt stopp etter noen få pump. Får jo den "shvoooop-lyden" når jeg kobler pumpen av puppen, men trykket er absolutt ikke like sterkt som det har vært før. Hmm, synes det er så rart, for puppen har masse melk, og har aldri hatt noe problemer med pumpen tidligere..! Har brukt den jevnlig i 6 mnd nå, men de bør jo holde lenger enn som så?? Forsøkt å skifte ventilen, men det ble ikke bedre. Har dobbeltsjekket at jeg har satt sammen pumpen riktig også. Noen med samme erfaringer?
Annette78 Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Jeg hadde det samme problemet med min avent pumpe. jeg kjøpte meg en my elektrisk pumpe fra medela, som jeg er kjempe fornøyd med
Moi 32 Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Jepp! Jeg holdt på og holdt på, men hver gang mistet pumpa vakumet/trakk falsk luft etter en liten stund. Ingenting hjalp når først vakumet var borte! En venninne av meg har akkurat samme erfaringen. Ikke mulig å få den til å virke skikkelig!! Jeg klagde og sa det kan da ikke være ritkig at den skal være sånn. Jeg fikk pengene igjen og kjøpte Nuk manuell pumpe i stedet. Den fungerer mye bedre! Men: den inneholder ikke reserveflaske og masse reservedeler som avent sin.
Én til Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2007 Takk for tipsene, skal ta med pumpa til Babyshop høre hva de sier.. synes jo det er litt rart den ikke skal holde mer enn 6 mnd. Skal definitivt sjekke ut Medela og Nuk sine i stedet :-)
Snupi27 Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 trodde det bare var min pumpe det var noe gærent med jeg!! da er det altså flere her som mister vakumet.. blir så forbanna hver gang det skjer.. prøvd å nytte reserve deler oxo men funker ikke da heller..
Kjukka Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Min Avent manuell pumpe funker utmerket. Du må bare prøve deg frem for å få skikkelig vakuum. Hadde den elektriske til Avent før jeg, helt ubrukelig, bruker jo 3483984 timer på å pumpe ut melka...
Én til Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2007 Den har funket utmerket her tidligere også. Brukte 5-10 min å pumpe ut 180 ml! Men nå, et par måneder senere, har den slått seg helt vrang.. derfor jeg lurte. Tydeligvis holder ikke patenten mål etter en viss tid, i og med at det er flere som opplever det samme...
*Smiley* Skrevet 29. desember 2007 #8 Skrevet 29. desember 2007 Det som plutselig skjedde med min var at det var vakum først og plutselig kom den en lyd og så forsvant vakumet. Fant ut at den hvite lille rundingen hadde løsna og snudd seg av alle ting.!!! Så da bytta jeg den med en ny og pumpa funka like bra igjen.
Sarah & Marcus mamma Skrevet 30. desember 2007 #9 Skrevet 30. desember 2007 Jeg opplevde dette etter å ha brukt pumpa ei stund.. byttet da ut noen av delene med reservedelene... og den funka fint igjen... slitasje på delene... pumpene er nok bare lagt for en sesong... så må nok kjøpe ny for neste gang;-)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 30. desember 2007 #10 Skrevet 30. desember 2007 hahaha, det skjer meed min også! Men det er bare å snu den lille dingsen (trenger ikke bytte) så virker den like godt som før=)
annie-77 Skrevet 30. desember 2007 #11 Skrevet 30. desember 2007 hei. Ta av den silikonringen som skal være inntil brystet,da er pumpen mye mere effektiv!! Kjempefornøyd med min pumpe da. ja og så ops på at den hvite kntten inni pumpe ligger rett vei da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå