yret Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Tenk at jeg ikke har sett denne siden før nå ... Jeg er 32 år og mamma til en jente på 5,5 mnd. Vi bor i Oslo, på beste østkant ;-), hvor vi trives som plommen i egget. Hyggelig med jevngamle. Synes ellers det virker som om gjennomsnittsalderen er relativt lav her inne - sett fra gamlisståsted, så klart. Godt nyttår til både store og små!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Hei og velkommen inn hit til oss :-) Her er det bare hyggelig å være for oss "gamlinger" :-) Selv er jeg også 32 år og bor også på aller beste østkant :-) Har ei jente på 9mnd Godt nytt år til dere også
Bellen^2 Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Hei hei, og velkommen inn til oss:) Jeg er førstegangsmamma på 33 år og har en liten gutt på snart året.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Hei hei. Jeg bor i Asker og har en jente på snart ti måneder. Velkommen inn til oss.
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Hei på deg! Artig med flere mammaer i samme aldersgruppe! Jeg er selv 32 år, og har en sønn på 8 mnd. Stolt mamma som koser seg de få ukene hun har igjen hjemme med gullet, før pappa tar over. Ønsker dere alle sammen godt nytt år!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 Hei på deg! Ja, vi syntes vel også det var litt mange under vår alder her, så vi fikk kranglet til oss denne siden ;-) Her er jeg 34 år og datteren min er 10 mnd, vi bor også på østkanten. Håper du trives her hos oss, Godt Nytt År :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå