Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Bestilte en parfyme derfra 9.desember, skulle egentlig være julegave, skjønte det var litt risky om den kom i tide eller ikke, men jeg har ennå ikke fått den.... syns det tar litt vel lang tid da...
ape Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Parfymene har brukt å ta litt tid i det siste. Men sikkert ekstra sen i forbindelse med jul. Du kan jo skjekke sporingsnr på strawberry.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2007 står at den ble sendt 20.des.....men er jo 10 dager siden det...
Grorüd.. Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Jeg bestilte 17 november, fikk den lillejulaften tror jeg.. Eller var det før.. Tok iallefall kjempe lang tid..
~Maja Mor~ Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Jeg bestillte en mascara derfra, syntes det tok lang tid før jeg fikk den. Flere uker....
ape Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Jeg ville ha venta en stund til før jeg hadde etterlyst iallefall. Strawberry sender deg ny med en gang uten spm hvis den har blitt borte., De har den beste servicen jeg noen gang har vært borti:) *skryte, skryte*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå