Gå til innhold

Var på Barnas Hus i dag, og....

Anbefalte innlegg

Skrevet

her på sidene står det mange steder at klessalget er i gang, en mengde støvler, klær osv....

Det var ETT lite stativ med Reima dresser på salg, resten av butikken var på full pris i dag..... Så dere trenger ikke stresse dit.. Skjønner ikke at de bruker SÅ mye plass og penger på reklame når det ikke er salg der men....

De tjente hvertfall null på meg i dag, for jeg snudde igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe ... dersom du klikker på reklamen (og leser om kampanjen) så ser du at det store utstyrs-salget starter 21. januar :-)

Skrevet

Det står da helt klart at klessalget er i gang, og hvis det er klær hi var på jakt etter, hjeler det jo lite at utstyrssalget begynner senere. Har flere ganger opplevd at barnas hus reklamerer med stort salg, og når man kmmmer dit, ligger det to gamle gensere i en eske....

Var en tur på banras husi dag jeg også, er på jakt etter noen nye bukser, men her hos oss var de stengt....

Skrevet

jeg ble faktisk ganske skuffet også, skulle inn og se på klær til babyen, og det var LITE de hadde i det... Og på siden her står det 50% på store mengder klær, de hadde noe til 30%, men ikke store mengder akkurat.. Fant ingenting til halv pris jeg..

Skrevet

jobber i klesbutikk selv, og vi starter opp og klargjør nå for salg som starter rett etter nyttår den 2. Det gjør da alle klesforetninger? Og da begynner vi med småstativ, og setter ut resten den 2:) mye som skal klargjøres, og sånt derfor er det vel ikke noe å hente så tidlig i butikkene nå før den 2

Skrevet

ja, det er helt greit Papi, men da burde de ha ventet med den svære anonnsen på siden her også...

Skrevet

Men det står jo at det store klessalget er i gang! 30/40/50% på mange varer. Hvis det starter 2.januar må det jo stå det. Annonsen p denne siden har jo stått her en stund. Syns det er kjempe dårlig, ikke akkurat noe god reklame for barnas hus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...