* 5 om dagen * Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 hva er det som er noe å høre på nå da? følger ikke med på alt det nye jeg... eller om dere har noen andre gamle favoritter...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Får du det til nå elr? Hva er hemmeligheten da? Hehe Her er de jeg skal laste ned når jeg finner ut av det; Sugarbabes: About you now Rihanna; Don`t stop the music Madcon: Beggin Fergie: Clumsy Alicia Keys (vet ikke hvordan det skrives, men hehe) : No one
* 5 om dagen * Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2007 tusen takk...hehe...bruker limewire jeg, går mye fortere... men på den andre, måtte jeg innstaller en språkpakke, fikk ikke valgt, så den er på enkel kinesisk...hehe... men samma det...får avinnstallere den igjen...
~Fanta~ Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Jeg synes "Den morgenen" med Vidar Johnsen (gamle vamp-vokalisten) og Peter Nordberg er fin jeg da:o))
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 OM - Niklas Strömsted Synes denne er kanon bra. Dytter litt da jeg også vil ha mere bra musikk
to jenter og ett gull i magen Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 timberland med the way i are er knall syns jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå