Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Hvor handler dere dette? Hvis jeg skal være ærlig så synes jeg mange ammende mødre har BH'er med veldig lite hold i (hvis dere skjønner). Jeg er vant med spile under slik at jeg får god støtte, og liker å føle at de ikke disser for mye. Har på nåværende tidspunkt størrelse B80.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Jeg kjøpte min på lindex, men har bare kjøpt en foreløpig siden jeg ikke vet størrelsen jeg ender opp med når melkesprengen er som verst:-) Amme-bh skal visst være uten spiler i bunnen da dette kan hemme flowen av melken og da kan man jo få brystbetennelse. Det er likevel god hold og brede stropper - jeg bruker 75D eller kanskje oppi 75 DD eller E eller hva nå som kommer etter D - time will show. Den jeg kjøpte nå var litt romslig nå 4 uker før termin, men med litt større pupper og ammeinnlegg tenker jeg den passer.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 De har en veldig fin med blonder og spiler på Triumph. Tror jeg skal tilbake og kjøpe en til:-)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Signerer denne! Kjøpte denne fra Triumph med spiler i hvit og sort, og praktisk talt bodd i dem siden fødselen for 6 mnd siden.. ikke hatt antydning til brystbetennelse eller tilstoppede melkekjertler :-) Spilene går lengre "rundt" puppen enn vanlige bh'er, så de hemmer ikke kjertlene her ihvertfall.. og det til tross for at jeg bruker F-cup! (Brukte DD mens jeg var gravid, men har mye melk og måtte opp noen størrelser.. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå