Gå til innhold

Amme-BH

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor handler dere dette?

Hvis jeg skal være ærlig så synes jeg mange ammende mødre har BH'er med veldig lite hold i (hvis dere skjønner). Jeg er vant med spile under slik at jeg får god støtte, og liker å føle at de ikke disser for mye. ;)

Har på nåværende tidspunkt størrelse B80.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte min på lindex, men har bare kjøpt en foreløpig siden jeg ikke vet størrelsen jeg ender opp med når melkesprengen er som verst:-)

Amme-bh skal visst være uten spiler i bunnen da dette kan hemme flowen av melken og da kan man jo få brystbetennelse. Det er likevel god hold og brede stropper - jeg bruker 75D eller kanskje oppi 75 DD eller E eller hva nå som kommer etter D - time will show. Den jeg kjøpte nå var litt romslig nå 4 uker før termin, men med litt større pupper og ammeinnlegg tenker jeg den passer.

Skrevet

De har en veldig fin med blonder og spiler på Triumph.

Tror jeg skal tilbake og kjøpe en til:-)

Skrevet

Signerer denne! Kjøpte denne fra Triumph med spiler i hvit og sort, og praktisk talt bodd i dem siden fødselen for 6 mnd siden.. ikke hatt antydning til brystbetennelse eller tilstoppede melkekjertler :-) Spilene går lengre "rundt" puppen enn vanlige bh'er, så de hemmer ikke kjertlene her ihvertfall.. og det til tross for at jeg bruker F-cup! (Brukte DD mens jeg var gravid, men har mye melk og måtte opp noen størrelser.. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...